loathsome Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Som du kan lese over ^ Formaterte PCen, og nå finner ikke Windows det trådløse nettverkskortet mitt. Har prøvd "Add new hardware", men det funker ikke. Før var det bare å stappe det i, fyre PCen opp og ferdig. Hva kan jeg prøve? Takk for svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har du prøvd å laste ned driverne og installere de, da? Jeg mener, det er ikke alle drivere som er innebygd i Windows. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Er det som er så merkelig - funket fint, alltid brukt samme Windows-versjon. Hvordan finner jeg ut hvilket kort det er? Må jeg åpne PCen? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vet ikke hvilket kort dette er, og det står ikke noen steder på kortet. Jeg har brukt dette før uten problemer, men nå trenger jeg tydeligvis drivere. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 http://www.majorgeeks.com/downloads9.html ^ Programmer for å finne systeminfo. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 De programmene finner vel bare innstalert HW, Mr.Berg. Men takk for svar Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 når eg formaterte pc-en min hadde ikkje heller eg internett, fram til eg instalerte drivere frå ein cd som følte med hovedkortet... har du noko sånt liggande i skuffa, bør du putte den i pc-en.... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 når eg formaterte pc-en min hadde ikkje heller eg internett, fram til eg instalerte drivere frå ein cd som følte med hovedkortet...har du noko sånt liggande i skuffa, bør du putte den i pc-en.... 7739540[/snapback] Hadde jeg hatt drivere hadde jeg selvfølgelig installert de Lest postene mine en gang til. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 De programmene finner vel bare innstalert HW, Mr.Berg. Men takk for svar Ja, du vet vel best, når du ikke en gang har giddi å sjekke hva som står på sida. Men, gjør som du vil. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hvis det er riktig som du sier, det med drivere, at Windows hadde de, men det funker ikke nå, vil allikevel kortet være i enhetsbehandling med spørsmål as unknown, sant? Da må du prøve å update driveren men du skal hindre automatisk søk. Henvise til manuelt helle tiden og velg ikke søk, du vil velge hvilken driver. Hvis det kommer forslag til noe kompatible enheter, klikk neste. Hvis kortet ikke er detektert i det helle tatt, så du må åpne maskinen og fjerne det fysisk, for så å montere igjen, og prøve. Endret 17. januar 2007 av wiberos Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) De programmene finner vel bare innstalert HW, Mr.Berg. Men takk for svar Ja, du vet vel best, når du ikke en gang har giddi å sjekke hva som står på sida. Men, gjør som du vil. 7739740[/snapback] Hva med å bare gi direkte link til dette programmet, da? Hvis det er riktig som du sier, det med drivere, at Windows hadde de, men det funker ikke nå, vil allikevel kortet være i enhetsbehandling med spørsmål as unknown, sant?Da må du prøve å update driveren men du skal hindre automatisk søk. Henvise til manuelt helle tiden og velg ikke søk, du vil velge hvilken driver. Hvis det kommer forslag til noe kompatible enheter, klikk neste. Hvis kortet ikke er detektert i det helle tatt, så du må åpne maskinen og fjerne det fysisk, for så å montere igjen, og prøve. 7739838[/snapback] Under kontrollpanel står det bare «Other devices -> Network Controller», og det funker ikke å oppdatere via internett. -- redigert: Yess, brukte et fint lite program kalt Unknown devices og fant driveren min. Endret 17. januar 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå