Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

SVAR til -> *Skiftet hun helt plutselig? - tråden*

Anbefalte innlegg

Trådstarter jeg håper du rekker å lese innlegget mitt før den blir slettet.

********** snip************

Jess, du leste riktig. Her har vi et typisk situasjon hvor ei jente har mest sannsynligvis vist interesse for deg, og er veldig sjenert som du selv sier. Så hva gjorde du? Du satt på rævva og hadde ikke nok guts til å gjøre noe med dette selv, så hva egentlig forventer du? Som _OFTEST_ er det oss mannfolk som må ta det første steget, i de aller fleste slike situasjoner. Jeg ble faktisk litt småforbanna etter å ha lest alt du skrev, fordi makan til idioti skal man lete lenge etter, ikke ta det nært deg, men du har fått en god lærepenge av dette her håper jeg, for neste gang... ikke la det gå 1,5 - 2 ÅR (jeg tror jeg kommer til å grine snart) før du faktisk prøver deg, eller hvertfall SNAKKER til henne ordentlig... ffs >_<

Og så skjønner du ikke noe når det gjelder hvorfor hun har plutselig sluttet å gi deg oppmerksomhet? HALLOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ArizarD: Du har god forståelse for at andre kan være annerledes enn deg selv, du. I like.

Dessuten skriver du at det som oftest er oss mannfolk som må ta initiativet. Makan til gammeldags bullshit. Hvis dama hadde vært interessert i å få i gang noe, har da hu like mye ansvar.

Lenke til kommentar

-->>Arizard is a tard<<---

Wow, var jeg like tøff som deg nå eller. kanskje jeg er like kul som deg.

Og til trådstarter (som valgte å være anonym uten å misbruke det mener nå jeg)

Problemet var vel at det tok for lang tid. Hadde du passa på litt tidligere, starta med en hei, introdusert deg selv, osv, så hadde det nok gådt en del bedre.

Men det er vel ikke ulovlig å prate med hu nå, husk at hu har kikka på deg, så hu var interisert i å prate med deg, det betyr at så lenge du starter samatalen så vil nok hu hjelpe deg videre fremover. Det er ikke ofte at ingen har noe å si. Selv om det ikke blir noe av, så slepper du å angre på at du ikke starta en samtale. Trening gjør mester veit du:-)

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg aldri hun var interesert og hadde hun vært det ville noe skjedd.

Jeg tror desverre at hele greia....var noe du drømte om og håpet var der. Litt "Man ser det man vil se" situasjon.

Men rådene til de andre gjelder jo her uansett...uten å prate med jenter kommer du aldri noe vei. Og det er desverre vår gutters jobb å prøve å måtte tåle ett nei...

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...