Andree.no Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei Er ut etter hjelp til valg av komponenter til et Lian-Li PC-V300B. Har satt sammen en liste i prisguiden. Kabinettet trenger noe modifikasjon for å få plass til skjermkort (floppybrønn). Har valgt dette kabinett siden jeg vil ha en liten pc som er lett å dra med seg. Prisguiden Skjermkort er jeg litt usikker ang. valg. Sett litt på X1950XT(X) også men er usikker på lengder på de forskjellige kortene. Gainward GeForce 7950GT vil passe med litt kutting av floppybrønn. Strømforsyning kunne jeg tenke meg den "MIST 500W" uten kabler, og kun kjøpe de kabler jeg trenger (Her må dere hjelpe meg å velge rette kabler) Håper ikke dette ser for gale ut! Er ikke noe hardcore-spiller men vil ha en liten maskin som takler dagens (morgendagens) spill. Maskinen bør også fungere bra med Photoshop, Illustrator. Takkers -- andree Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kjøp en Mist med kabelsett, sparer ca 150,- http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-MIST500CFKIT01 Her har du alle kabler du trenger (+ en du ikke trenger). Personlig ville jeg ha droppet raptor, og brukt pengene på en vanlig 7200rpm SATAII hd + 8800GTS istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå