Haggis1 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er det noe maks antall ganger man kan skrive inn windows cd keyen i XP? Jeg har hørt rykter om 5, men jeg skjønner ikke hvordan cden skal vite hvor mange ganger du har prøvd tidligere. Akkurat nå har jeg litt problemer med å få installert windows, så jeg har skrevet den inn 3-4 ganger. Er det noen begrensning? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Cd key'en kan du skrive inn så mange ganger du orker. Det er aktivering av xp du bare får gjort ett begrenset antall ganger. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Cd key'en kan du skrive inn så mange ganger du orker. Det er aktivering av xp du bare får gjort ett begrenset antall ganger. 7738852[/snapback] Jeg har sikkert snakka med Microsoft 10 ganger på 2-3 år nå... går like fint hver gang. Får bare noen spørsmål om hvorfor jeg trenger den, om jeg har windows installert på flere pc'er osv... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noe maks antall ganger man kan skrive inn windows cd keyen i XP? Jeg har hørt rykter om 5, men jeg skjønner ikke hvordan cden skal vite hvor mange ganger du har prøvd tidligere. Akkurat nå har jeg litt problemer med å få installert windows, så jeg har skrevet den inn 3-4 ganger. Er det noen begrensning? 7738808[/snapback] Du er ikke uheldig å ser forskjell på tall og bokstaver. Hvis det er litt slitt så ser B og 8 veldig likt ut, samt noen andre kombinasjoer. Har vært borti det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå