Henrik86 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei Det begynner å bli på tide med en liten oppgradering av pc'en. Har lest litt rundt på forumet her, å kommet fram til disse delene etter ****** mye fram og tilbake Prisguide Pc'en skal brukes mest til spilling. Har tenkt å prøve meg litt på overklokking etterhvert også. Lurte bare på om delene passer sammen, og om det er noen kjente feil mellom delene ol. Kom gjerne med forslag hvis dere vet om no bedre. På forhånd takk for all hjelp Mvh Henrik Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Skal til å bestille samme prosessor og hovedkort som deg, bare at eg skal ha ram fra GeIL og Asus 7950GT. Etter alle dei topicane eg har lest gjennom, så skal det ikkje være noken kjente feil mellom det hovedkortet og cpu/skjermkort. RAM-en vet jeg ikke, men det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
Henrik86 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Da høres det bra ut da Takk for hjelpen Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg ville byttet ut Sapphire kortet med det her. Bedre kjøler. https://prisguiden.no/product.php?productId=54937 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 very nice, støtter hovedkort chipsettet epp ram, du skal tweake cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå