minimum payne Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 http://www.bf42.com/index.php GO! GO! GO!!! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-28 00:12 ] Lenke til kommentar
MorraDi Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Og takk for det. Makan til sendrektighet! Så får vi se hva de faktisk har klart å fikse. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 de har fiksa mye, framerate, våpen osv, det bedre er at granater ikke skader tanks så mye. en annen ting er at fly mot fly er blitt mye kraftigere= kortere luftkamper. aa gun er rå mot folk. tanks tåler generelt mere. rpg skyter rettere. våpenene er blitt mye mere rettskytende,med en samling som går litt oppover i rekyl , istedenfor som en hagleskur overalt. og aller best av alt, det går an å snipe folk som løper. testa det litt nå nettopp, og det var Dritgøy. gleder meg til å komme hjem fra jobb i mårra så jeg kan spille hele kvelden. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Husk å laste ned den europeiske versjonen fra tucows. Den nord-amerikanske utgaven av BF1942 legger litt annet inn i registeret har jeg hørt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Synes det er passe teit dersom tanks tåler mer! Da blir det bare enda flere "tanks-spawnere" huff!! Spesielt også siden bazookaen er en total vits dersom du ikke treffer rett bak på tanksen. Bazookaen skal jo liksom være ett spesialvåpen mot armerte kjøretøy men det funker jo rimelig dårlig til å være noe slikt. Dessuten er det jo også bak mål at tanksen sitt våpen funker like bra på infanteri som på armerte kjøretøy?? Det er gøy å kjøre tanks men nå blir det jo bare enda mindre grunn til å være noe annet og et evig kappløp for å kunne få tak i en tanks.... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 17:52, skrev Vice:Dessuten er det jo også bak mål at tanksen sitt våpen funker like bra på infanteri som på armerte kjøretøy?? Ærlig talt, hvor m0ng0 går det an å være? Hva tror du hadde dødd først ved et treff fra en tanks, infanteriet eller kjøretøyet? Du er sikkert blitt for vant med Command & Conquer-serien... Dessuten krever jo det litt skills å treffe infanteri med tanks-kanonen, og når de kliner seg helt inntil tanksen, er det jo umulig å treffe dem uten å selv bli skadet. Men har men et maskingevær (ekstern, som krever en ekstra soldat/posisjonsskifte for å bruke) på tanksen, er jo man litt bedre gardert. Det er jo en smal sak å ta ut tankser med infanteriet, men dette krever jo selvsagt TEAMWORK (er det ikke det BF1942 handler om..?) - tanksen kan jo ikke ta to eller flere soldater samtidig, med mindre de er samlet i en stor klynge. Da er det bare for 1 soldat å distrahere tanksen, mens de andre med bl.a bazooka/panzerschrek står og skyter den og eventuelt skytteren på tanksens maskingevær. Dette er jo ikke et spill der det går ut på å være så mest "Rambo" som mulig... Jeg synes at 1.2-patchen var en klar forbedring, med tanke på grafikk, lyd, nettverkskode, AI og ikke minst våpenbalanseringer. Bare synd at de i EA klarte å slippe ut en beta-patch som ikke var ment for den vanlige sluttbruker. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-12-02 18:54 ] Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 18:40, skrev EviLEddiE: Quote: Den 2002-12-02 17:52, skrev Vice: Dessuten er det jo også bak mål at tanksen sitt våpen funker like bra på infanteri som på armerte kjøretøy?? Ærlig talt, hvor m0ng0 går det an å være? Hva tror du hadde dødd først ved et treff fra en tanks, infanteriet eller kjøretøyet? Du er sikkert blitt for vant med Command & Conquer-serien... Dessuten krever jo det litt skills å treffe infanteri med tanks-kanonen, og når de kliner seg Tenker selvfølgelig ikke på direkte infantrist-treff med kanonen!! Det må vel selv en med dine demonstrerte evner skjønne! Det er jo selvfølgelig den vanvittige splash-damage'n som er latterlig. Det krever jo null og niks i skills å treffe en infanterist med tanksen nettopp pga. av dette. Poenget er at det burde vært et skille mellom ammunisjon som er er beregnet på personell vs. ammunisjon som er bergnet på pansrede kjøretøy. Akkurat som bazookaen ikke fungerer på personell så bør ikke tanks-kanonen heller fungere på personell(med mindre det er det direkte treff selvsagt) Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 tja, kan jo være enig i at tanken er litt vel dødelig, men den er laget for å være rå. kansje det hadde vært kult hvis dice hadde laget en ny tanks kanon, som du må velge om du skal ha høyeksplosiv kule, eller panserbrytende? slik at hvis du har panserbrytende ladd, og treffer på folk, så må du enten skyte med en rask , men ikke særlig eksplosiv kule, eller lade om til høyeksplosiv kule, som eksploderer omtrent slik den i spillet ehsploderer, men er ikke særlig skadelig mot tanks? omladingen kunne tatt ca 2 sekunder? bare en tanke iallefall, for det var jo slik at de valgte mellom de to kuletypene i kammeret, og så hadde de røykgranater da, det savner jeg i battlefield, fog of war. synd det ikke går an å skyte høl i ting, slik som i red fraction. da hadde kartene blitt skikkelig ødelagt etter hvert som vi kriger. [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-12-02 19:39 ] Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg er med på tankegangen din, Vice - og minimum payne sitt forslag hadde seriøst vært noe for Dice å tenke på... Uansett: Er man bazooka-mann, går det fint å ta andre soldater med raketten. Problemet er jo bare den meget lave RoF'en. Derfor vil det alltid heller lønne seg å dra fram pistolen og skyte i vei. Men er du oppe mot en stor klynge folk - da er man ikke i tvil om hva man må gjøre! Dessuten er jo ammoen til tanks-kanonen fysisk sett langt større enn ammoen til bazookaen - det skulle bare mangle at splash-damagen er støre på førstnevnte..! Beklager forresten av jeg brukte det m-ordet til deg, Vice - jeg var trøtt og gretten etter NSLO 4 (LAN-party på Ålgård). Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Imho var 1.2 et langt skritt fremover, vi har nå laggfri dogfight, stridsvogner kan faktisk bevege seg inn i et område der det er kamper, og alt føles generelt riktigere. Men med de nye gamingtweaksene er det helt påkrevet med teamplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå