ekwathne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg er en gutt på nesten 16 år som er 192cm høy og veier 90kg. Jeg er ikke fet men har noe fett på magen, rundt lårene og armene. Jeg vil gå ned noen kilo. Hvordan kan jeg gjøre dette enkelt og effektivt? Mvh Erling Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Forbrenne mer enn du intar er vel egentlig fasitsvaret her ja.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du har vel normal BMI index. Selv om BMI er noe forbanne tøv, så er det en liten pekepinn. Å du er 16, siste du bør tenke på er slanking. Start og tren med vekter, eller noe kampsport og få strammet litt opp. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg trener med vekter 2-3 ganger i uken. Endret 18. januar 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva med jogging og løping? Det er vel det beste hvis du vil gå ned noen kilo. Enten løp over en time hver dag, eller ta interval trening. Bytt gjerne mellom de to regelmessig. Spis skikkelig, få i deg nok proteiner, karbohydrater og flerumetta fett. Kutt ut godteri og fet mat i ukedagene, men ha 1-2 dager i uken der du tilater deg selv til å drikke brus og spise godteri/potetgull. Og det aller viktigste: Ha det gøy, ellers så kommer dette aldri til å funke. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hvor mange ganger i uken burde jeg løpe og hvor langt? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Hva med løpe / gå tur før frokost - 15-20 min. 5 ganger i uken kanskje? Endret 18. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva med å begynne der det er viktigst: Kostholdet? Kutt ut brød, pasta, ris og poteter. Spis grønt. Spis ofte og lite. Kutt ut snop og brus og drikk vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå