Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei Det er ei jente jeg har gått på skole sammen med nå i halvannet år. Første året var det bare ett fag sammen, men nå har i over halvparten av skoledagen sammen. Uansett, jeg kjenner henne ikke. Kan vel egentlig bare navnet hennes, og det jeg kan se med øya. Hvorfor vi ikke har snakket sammen i det hele tatt tidligere vet jeg ikke, men det har nå en gang blitt sånn. Har ikke tenkt så mye over hun før. Så var det nå i det siste da jeg akkurat hadde begynt å legge merke til hvor pen hun egentlig var. Jeg er veldig sjenert av meg, så det er sagt Uansett, vi begynte å utveksle noen blikk i timene og sånn, og virket som om hun ikke hadde noe imot meg heller. Jeg fikk følelsen av at hun viste seg frem, da hun ofte satt vridd min vei i klasserommene, og hadde på seg litt dristigere klær. Virket som om stringen med blonder tilfeldighvis viste seg. Og puppene var mer synlige. Uansett, ettersom jeg er sjenert, og hun er ganske besjeden av seg (og umulig å få på tomannshånd, ettersom hun hele tiden har venninner rundt seg (merkelig nok aldri gutter)) i tillegg til at det nå har gått snart to år uten utveksling av ord. Følte jeg det veldig rart å bare starte en samtale. Jeg mener, hvor skal man begyne? Men så gikk det vel litt tid da, og jeg klarte etterhvert å samle nok mot til meg, og tenkte at nå skulle jeg ta meg sammen, og få ut fingern. Da var hun borte fra skolen, så neste dag var hun tilbake igjen. Men fikk ikke noen god sjans til å snakke med henne whatsoever. Uansett, jeg kastet jo mine blikk over til hennes side av klasserommet, men ingenting ble gjengjeldt. Hun så ikke på meg en eneste gang. Jeg skjønner ikke en dritt nå jeg. Hva skjedde med interresen? Nå klarer jeg i alle fall ikke starte en samtale? Har lissom ingen ting i hode som jeg føler kan virke "logisk" å ta opp etter 1,5 år med stumhet Alt virker så veldig unaturlig. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Beklager, men slik jeg vurderer det holder ikke situasjonen din til å bruke gjestefunksjonen på forumet. Jeg siterer sticky-en her : Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art.. ..Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Har du spørsmål/meninger om dette kan du sende en PM/epost. Om du f.eks ønsker tråden slettet slik at du kan opprette en tilsvarende tråd med en registrert bruker kan vi godt gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg