heimert2k Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Som kanskje noen av dere vet, så har mange elever blitt påbudt å ha en egen bærbar datamaskin på skolen. Jeg fikk meg en fin acerpc som jeg har brukt hver dag nå, og forelsket meg i. Men tidlig i dag skjedde det. Jeg lukker opp skapet mitt på skolen, hvor laptopen ligger. Jeg er litt uoppmerksom fordi jeg er midt i en samtale, og laptopen flyger ut fra hodehøyde og rett ned i et betonggulv. Skjermen blir selvsagt knust, men selveste datamaskinen funker flott. (sitter forøvrig på den nå) Og på toppen av det har jeg ikke forsikring, og jeg snakket med skolen, og de kan ikke gjøre NOE med det. Så her sitter det en fattig student igjen, som allerede har brukt 8 tusen på datamaskinen sin, og nå ser det ut som at jeg må punge ut enda 4-5 tusen til på en ny skjerm. Så derfor spør jeg dere, mine kjære medmennesker, er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kanskje du har en far eller mor som har en reiseforsikring de kan ta den på. Du kan sjekke om noen på ebay.com selger en skjerm til akkurat din modell. Utenom det kan du jo ikke gjøre stort...hvis du ikke har pengene mener jeg. Bare å spare!! AKIRA Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ring verksted å hør etter om de har en delemaskin av ditt merke, prøv også og kjøp delemaskin på nettet/ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå