Kjell Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei! Jeg har den siste tiden utviklet et program jeg tror mange her kan finne interessant. Programmet har som oppgave å filtrere ut alle uønskede anrop på mobilen, det kan f.eks. være telefonselgere eller irriterende personer generelt. Programmet fungerer på den måten at det ligger i bakgrunnen og overvåker alle innkommende anrop. Når det kommer et anrop som har et nummer som ikke er registrert i telefonregisteret vil programmet sjekke dette nummeret opp mot telefonselgerdatabasen til Telefonterror.no (som ligger lokalt lagre på mobilen). Hvis det skulle vise seg at det er en telefonselger som ringer vil Telefilter automatisk avbryte anropet. Nøkkelegenskapene til Telefilter: - Blokkering av kjente telefonselgere - Egendefinert blokkeringsliste - Blokkering av skjult nummer - Automatisk oppdatering av telefonselgerdatabase (ikke implementert) Systemkrav: Pocket PC/Windows Mobile 2003/5.x Skjermbilder og nedlasting av Telefilter Beta finner du her: software.monsoe.com NB: Det er vel å merke noen haker ved dette programmet, den første og kanskje mest irriterende er at i visse tilfeller rekker ringetonen å starte før Telefilter avslutter oppringningen. Det kan fikses midlertidig ved at man setter ringetypen til ”Vibrer først, så ring”. En annen bug er at anrop som Telefilter avbryter dukker opp under ubesvarte anrop. Jeg håper selvsagt at jeg greier å luke ut disse feilene i en framtidig versjon av Telefilter. Hvis du finner feil eller andre mangler kan du sende en e-post til [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå