Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Skal vi se: Han som laget den der er en venn av en venn av meg ( creds ) ... Den suger alle morrosomhetene er gamle Edit: (Mener og ha hørt noe rykter om at "fjortiss gængsta'en" sendte venne sine på film lageren også og banka han ... som bare beviser poengene i filmen) 7755662[/snapback] "Gangsteren" sendte ikke vennene sine på ham, han gjorde det faktisk selv, så det var en fair fight. Lenke til kommentar
R-H-E Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Skal vi se: Han som laget den der er en venn av en venn av meg ( creds ) ... Den suger alle morrosomhetene er gamle Edit: (Mener og ha hørt noe rykter om at "fjortiss gængsta'en" sendte venne sine på film lageren også og banka han ... som bare beviser poengene i filmen) 7755662[/snapback] "Gangsteren" sendte ikke vennene sine på ham, han gjorde det faktisk selv, så det var en fair fight. 7762663[/snapback] Ja fikk høre om det, va vistnok han som hadde slått først og ikke "gangsteren" Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Huh Er ikke det jeg har hørt, men samma faen ... (stoler vel egentlig på irl folka) ... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Huh Er ikke det jeg har hørt, men samma faen ... (stoler vel egentlig på irl folka) ... 7767023[/snapback] Jeg så det med mine egne øyne, og det var en 1 on 1 fight. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 K samma faen egentlig Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er kjempe enig i fjortisjente og ganster greiene. Jeg haaater disse posekledde yo-asene. Og det verste er vel disse 18-29 år gamle folka som går rundt og er tøff i trynet og eplekjekk.. med tanke på at det er noe slikt man bør ha vokst ifra seg når man fylte 16.. De ser store ut, men under alle disse posete klærene så er det en tynn svak liten jævel. Det var hipt på 90-tallet, get over it. Synes dog at han bomma litt på fjortisgoterene.. For meg er det en emo som hører på him og AFI.. Men meg om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det som er med disse filmene er at han sier det alle går rundt å tenker. Greit dere ikke liker han, men jeg liker ingen av dem han snakker dritt om heller. Han ble slått ned foresten Synes det er bra gjort av han jeg. Edit: Synes det var teit å henge ut enkeltpersoner Endret 21. januar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Syntes bare denne filmen var genial Er enig med en god del av det han sier. Og til alle dere som sier at han driter seg selv ut... Si EN måte han driter seg ut på ? han retter ALT han sier mot fjortiser, så det han driver med (vifter med armer og lager pipestemme) er faktisk en del av filmen. Han sa faktisk at det var bra om folk klagde på filmen fordi da beviste det bare at alle fjortisene kom til å slenge ham full i drit fordi de vet hvor rett han har Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 for å si det på en måte som fjortiser med vakuum i hodet forstår: hvis dere klager på filmen og kommer å banker han, beviser dere at ALT han sier er rett! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Wow, originalt. En jeg hater video fra fjortis-fjortis..... X_x Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det han sier er ganske sant! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 for å si det på en måte som fjortiser med vakuum i hodet forstår:hvis dere klager på filmen og kommer å banker han, beviser dere at ALT han sier er rett! 7770276[/snapback] Nei? For mye av det han sier er feil, og filmen er mere en konkret dissing av enkeltpersoner. Og han disser en person som gir bank til folk som disser han. Gangsteren som banker han har en viss respekt for seg selv, som han ikke lar bli krenket. Filmmakeren beviser bare at han er tulling ved å få juling i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) fjortisgangstervideoen var ikke spesielt treffende (fjortisgangstere har ikke spesielt mye penger, og iallefall ikke BMW) fjortisvideoen var ganske treffende hvis han bare hadde vist fjortisvideoen uten all filmingen av seg selv, så hadde den vært bra Endret 21. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Tar et dypdykk i arkivet her og lurer på om noen har disse filmene liggende noen steder? Finner ingen av dem på youtube lenger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå