Admiral1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Skal vi se: Han som laget den der er en venn av en venn av meg ( creds ) ... Den suger alle morrosomhetene er gamle Edit: (Mener og ha hørt noe rykter om at "fjortiss gængsta'en" sendte venne sine på film lageren også og banka han ... som bare beviser poengene i filmen) Endret 19. januar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) 7750790[/snapback] Beklager at det tok så lang tid. Her er link til filmen, enjoy! http://youtube.com/watch?v=HZXMsYSXCXE 7754459[/snapback] "This video has been removed by the user" Noen som fikk lastet den ned? Endret 19. januar 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hehe, han prøver vel litt for hardt. Han kommer vel til det stadiet hvor han bare ler og rister på hodet av alle disse fjortisene. Ærlig, hadde jeg vært han hadde jeg ikke orka å lagt så mye energi i å hate noen så mye. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 det er jo egentlig søppel. men jeg tror ikke at han mener å lage det proft, han vil bare få sagt ut sin mening. Han kunne sagt mye mer stygt om de goterene. på de to første, viste han liksom at han ikke visste så mye om de fjortiss-gangstere og fjortiss-jentene. Men det er jo bra at noen lagde film om det, spesielt det med goterene. Det er de som er verst. lurer på hva neste film er om. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Stakkars stakkars stakkars gutt... Tror han har ødelagt at jeg noen gang kan spøke med fjortiser og le av det igjen... Noen bør lage en film om hvor teite slike folk som han er!! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 skjønte ikke så mye av filmen så gadd ikke se hele en gang... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 han hadde mange gode poenger da. f.eks at hovedsponsoren til fjortissgangsterene var foreldrene Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Æsj herregud, det var bare teit... Tenk å bruke så mye tid på sånn... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 han hadde mange gode poenger da. f.eks at hovedsponsoren til fjortissgangsterene var foreldrene 7758599[/snapback] ja, men fjortissgangstere har generelt ikke mye penger, og iallefall ikke bmw (eller lappen og bil for den saks skyld) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg lol-a irl. Denne var bra. 7738977[/snapback] Dette sitatet var det eneste morsomme her. Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 På begynnelsen av filmen sa han at han var lik Otto Jespersen ;|Hva er det han prøver på? 7738651[/snapback] Ja, hva pokker er det han prøver på? Når han nevnte dette med at noen mente han var som Otto Jespersen, så tenkte jeg han kanskje skulle komme med et litt nøkternt svar der han f.eks. sier at han selv ikke er i nærheten av otto, men at han tar det som et kompliment. Men når han med et klart og tydelig "JA" sier seg enig at han er som Otto, da ble jeg bare kvalm. Virker som den lille oppmerksomheten han har fått i Molde (som Bilge^^ nevner) har gått helt i hodet på han.. Ellers så synes jeg den første filmen var vittig og traff bra på en del ting, mens de to resterende ble for dumme. SPESIELT etter Otto Jespersen kommentaren Jeg er fra molde og det er mye snakk om han rundt omkring. Alle går rundt å sier '' ååh har er så genial, jeg ser opp til han'' 7741829[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg er fra Molde, og alle jeg kjenner hater fyren Han ble forresten drust ned og kneet i ansiktet et par ganger for den fjortis-gangster filmen :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skikkelig tøff guttunge som gir faen i alt og alle. Skikkelig saklige argumenter også. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Han der var genial. Det er SÅ mye sant i det han seier Beste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 7750790[/snapback] Beklager at det tok så lang tid. Her er link til filmen, enjoy! http://youtube.com/watch?v=HZXMsYSXCXE 7754459[/snapback] "This video has been removed by the user" Noen som fikk lastet den ned? 7755736[/snapback] ikke jeg heller Han ble forresten drust ned og kneet i ansiktet et par ganger for den fjortis-gangster filmen det viser jo bare at han har et poeng. syns han hadde noen gode poeng men han dro det vell litt for langt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Må legge til at den starten jeg så med 'PISS OFF' var patetisk, tror nok han mistet en del norske seere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjenner ikke typen personlig, men synes flere her overreagerer litt. Det er bare hans mening i overdreven form liksom. Selv synes jeg bare filmen var artig å se på, men så er ikke jeg fjortiz-gangster. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Rest in peace forever my brother homie yo.... HAHAHA Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Lenge leve wannabes, WOHO Endret 20. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Er helt enig i poengene han prøver å vise, men fyren må jo være helt tilbakestående, stakkar. Dette var bare trist å se. Jeg kan vel legge til at han er den fjerde typen fjortis: den veslevoksne fjortisen som tror han er så mye voksnere og bedre enn andre. Endret 20. januar 2007 av Jaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå