Gå til innhold

Fjortis The Movie

Simkin

Anbefalte innlegg

Skal vi se:

Han som laget den der er en venn av en venn av meg ( creds ) ...

Den suger :) alle morrosomhetene er gamle :D

Edit:

(Mener og ha hørt noe rykter om at "fjortiss gængsta'en" sendte venne sine på film lageren også og banka han ... som bare beviser poengene i filmen)

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er jo egentlig søppel. men jeg tror ikke at han mener å lage det proft, han vil bare få sagt ut sin mening. Han kunne sagt mye mer stygt om de goterene.

på de to første, viste han liksom at han ikke visste så mye om de fjortiss-gangstere og fjortiss-jentene.

Men det er jo bra at noen lagde film om det, spesielt det med goterene. Det er de som er verst. lurer på hva neste film er om.

Lenke til kommentar
På begynnelsen av filmen sa han at han var lik Otto Jespersen ;|

Hva er det han prøver på?

7738651[/snapback]

Ja, hva pokker er det han prøver på? Når han nevnte dette med at noen mente han var som Otto Jespersen, så tenkte jeg han kanskje skulle komme med et litt nøkternt svar der han f.eks. sier at han selv ikke er i nærheten av otto, men at han tar det som et kompliment. Men når han med et klart og tydelig "JA" sier seg enig at han er som Otto, da ble jeg bare kvalm.

Virker som den lille oppmerksomheten han har fått i Molde (som Bilge^^ nevner) har gått helt i hodet på han..

Ellers så synes jeg den første filmen var vittig og traff bra på en del ting, mens de to resterende ble for dumme. SPESIELT etter Otto Jespersen kommentaren

Jeg er fra molde og det er mye snakk om han rundt omkring. Alle går rundt å sier '' ååh har er så genial, jeg ser opp til han'' 

7741829[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jeg er fra Molde, og alle jeg kjenner hater fyren :p

Han ble forresten drust ned og kneet i ansiktet et par ganger for den fjortis-gangster filmen :!:

Lenke til kommentar

7750790[/snapback]

Beklager at det tok så lang tid. Her er link til filmen, enjoy! :D

http://youtube.com/watch?v=HZXMsYSXCXE

7754459[/snapback]

"This video has been removed by the user"

Noen som fikk lastet den ned?

7755736[/snapback]

ikke jeg heller :ermm:

Han ble forresten drust ned og kneet i ansiktet et par ganger for den fjortis-gangster filmen 

det viser jo bare at han har et poeng.

syns han hadde noen gode poeng men han dro det vell litt for langt ;)

Lenke til kommentar

Er helt enig i poengene han prøver å vise, men fyren må jo være helt tilbakestående, stakkar. Dette var bare trist å se.

Jeg kan vel legge til at han er den fjerde typen fjortis: den veslevoksne fjortisen som tror han er så mye voksnere og bedre enn andre.

Endret av Jaffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...