Metaby Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Dette er ikke noe bra, det er søppel. Denne homsegutten eller hva han er prøver å drite ut andre, men det eneste han klarer å prestere er å drite seg selv ut. Jeg har sett en annen film han har laget. Den handlet om hans hat mot emoer. Det var det værste jeg noen gang har sett. Han prøver så hard å drite ut andre at det går utover han selv. På begynnelsen av filmen sa han at han var lik Otto Jespersen ;| Hva er det han prøver på? Otto Jesperen driter ikke seg selv ut, bare andre. 7738651[/snapback] føler du deg truffet på en av punktene.. Nei da bare tulla.. Fy faen så genialt iaf 2 første.. for de er 100% sant.. Syns han dro den litt langt på den siste.. Men han hadde noen fine punkter der og Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg likte ikke starten, at han brukte den saken som er i XP home trakk litt ned men fikk et godt intrykk til slutt. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Overdrevet til de grader. Fjortissgangstere kjøper venner? Lurer på hvem som har flest venner av han og en tilfeldig valgt fjortiss jeg ass egentlig. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne fyrn suger hardt.. En dude i klassn (faktisk her på forumet en plass også ) kjenner han dritgodt. Jeg er fra molde og det er mye snakk om han rundt omkring. Alle går rundt å sier '' ååh har er så genial, jeg ser opp til han'' Æsj blir kvalm. Jeg vil anbefale dere å IKKE digge denne karn her eller filmene hans. Han er bare teit i hue. Ta heller en titt på filmen som ble lage MOT han. De får fram hvor stor Idiot han egentlig er, æsj. Aldri sett større fjortiss. Link til filmen kommer straks. 7741829[/snapback] Hvor blir det av linken? Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vil bare si at den andre del av trilogien er ganske spesifikt rettet mot noen lokale fjortisgangstere, så den blir kanskje litt "intern". Derfor kan den virke noe overdrevet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er du også fra Molde edds? Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Opprinnelig ja, men bor i Oslo. Kjenner en del på skolen til/venner av Tommy. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 kan tenkes at han har veldig liten p**k? hehe... han har et poeng med nr. 1... den var faktisk litt bra til tider, men 2 og tre var dårlig laget, dårlig research hadde han gjort osv. spess nr. 3... han virker som en som er litt "wannabe-opprørsk"... Goth har ingen direkte sammenheng med å kutte seg, drikke blod, tilbe satan ol. da... det eneste han hadde rett i på nr. 2 og 3 var at, ja, de er ganske teite... men det finnes faktisk folk som er ekte gothere som er 14 år... jeg kjenner 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har i dag hatt prøvetime på Kali Sikaran, og har begynt på det. Så nå er det om å gjøre å få meldt seg inn i IKAEF, betalt litt avgifter og få skaffet seg T-skjorte, pinner og tilhørende utstyr. 7746707[/snapback] Oslo Kali Sikaran klubb? 7748209[/snapback] Trondheim. Trives meget godt. Mulig at jeg blir med Oslo på trening i sommeren hvis jeg bor hjemme på Østlandet da, hvis det viser seg mulig. Om du skal på seminar i Molde i helga får du se Petra, som er den ene av instruktørene i klubben, holde oppvisning sammen med en annen fyr fra Bergen. Jeg er jo uerfaren så jeg kan ikke bedømme slikt så godt, men hun virker dritgod. Har ikke sett mange proffe Kali Sikaran-utøvere, men de får jeg har sett som er gode imponerer veldig. 7750373[/snapback] Opprinnelig ja, men bor i Oslo. Kjenner en del på skolen til/venner av Tommy. 7752798[/snapback] Intressant... Hvor bodde du? når flytta du? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Synes filmene hans er artige. Fjortis-jenta og gangsterne var jo lellige. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Åh herre. Konseptet er greit nok, og bør egentlig bli en hit, men han får det virkelig ikke til. Halve filmen er closeup av ansiktet hvor han sitter og snakker sakte uten å egentlig forstå hva han sier, det er bare kjedelig. Kunne blitt ganske mye bedre hvis han hadde jobbet litt mer med det. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hehe. Det som er tøffest med denne filmen er at folk inne på forumet faktisk blir provosert, akkurat det han er ute etter. Selfølgelig så kunne han ha satt seg ned skrivd et perfekt manus og gjort alt etter boka, eller så kunna han fiksa det litt sånn på slampen uten å bry deg så mye, og få frem det han mener. For folk skjønner jo hva han vil, han vil få frem det han mener om fjortisser. Ingen som tvinger deg ti lå se hele greia, men han har jo fått en del seere. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Lo knapt en gang når jeg så den.. Mulig jeg er over min beste alder, men dette var gjort veldig amatør og lite gjennomtenkt slik jeg ser det. Animasjonen i starten er vel det beste med hele greia.. (sier sitt for min del..) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Haha, har han virkelig publisert mobilnummeret sitt i slutten av filmen? :!: Er han...rar? Han hadde forøvrig noen ganske gode poenger her og der, men syns egentlig han selv ble litt for irriterende etterhvert. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 jeg tviler på at de fjortissgangsterne vi alle elsker har noe særlig med penger, heller ikke lappen eller BMW, den første filmen derimot traff ganske bra Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Denne fyrn suger hardt.. En dude i klassn (faktisk her på forumet en plass også ) kjenner han dritgodt. Jeg er fra molde og det er mye snakk om han rundt omkring. Alle går rundt å sier '' ååh har er så genial, jeg ser opp til han'' Æsj blir kvalm. Jeg vil anbefale dere å IKKE digge denne karn her eller filmene hans. Han er bare teit i hue. Ta heller en titt på filmen som ble lage MOT han. De får fram hvor stor Idiot han egentlig er, æsj. Aldri sett større fjortiss. Link til filmen kommer straks. 7741829[/snapback] Hvor blir det av linken? 7750790[/snapback] Beklager at det tok så lang tid. Her er link til filmen, enjoy! http://youtube.com/watch?v=HZXMsYSXCXE Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Begge partene er nokså tragiske i denne situasjonen. getlife.com plx Lenke til kommentar
marradi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 HAHAHAHA jææævli bra:) Lenke til kommentar
marradi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Men seriøst. Dette var veldig morsomt og han hadde mange gode poeng i 1 og 2 ihvertfall. Det med fjortisgangstere er jeg så enig i, ser så mange sånne nede i Trondheim sentrum og blir like oppgitt/provosert hver gang jeg ser dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå