Gå til innhold

Fjortis The Movie

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke noe bra, det er søppel.

Denne homsegutten eller hva han er prøver å drite ut andre, men det eneste han klarer å prestere er å drite seg selv ut.

Jeg har sett en annen film han har laget. Den handlet om hans hat mot emoer.

Det var det værste jeg noen gang har sett. Han prøver så hard å drite ut andre at det går utover han selv.

På begynnelsen av filmen sa han at han var lik Otto Jespersen ;|

Hva er det han prøver på?

Otto Jesperen driter ikke seg selv ut, bare andre.

Lenke til kommentar
Dette er ikke noe bra, det er søppel.

Denne homsegutten eller hva han er prøver å drite ut andre, men det eneste han klarer å prestere er å drite seg selv ut.

Jeg har sett en annen film han har laget. Den handlet om hans hat mot emoer.

Det var det værste jeg noen gang har sett. Han prøver så hard å drite ut andre at det går utover han selv.

På begynnelsen av filmen sa han at han var lik Otto Jespersen ;|

Hva er det han prøver på?

Otto Jesperen driter ikke seg selv ut, bare andre.

7738651[/snapback]

Hehe, er du fjortis gansta eller? (sorry, kunne ikke dy meg)

filmen var bra, bortsett fra at han brukte masse manus til slutt.

Men det var mye han kunne spart seg også..

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva din definisjon av fjortis er joney, det jeg vet er at jeg ikke er fjortis. Jeg kommenterer ikke denne filmen spesielt, men hele fyren.

Det at han bruker så mye manus til slutt betyr bare at det ikke er hans egne meniger han lister opp. Om det hadde vært det hadde han ikke trengt manus.

Nå har jeg brukt nok tid på å kommentere denne idioten :)

Lenke til kommentar

Denne fyrn suger hardt.. En dude i klassn (faktisk her på forumet en plass også :p ) kjenner han dritgodt. Jeg er fra molde og det er mye snakk om han rundt omkring. Alle går rundt å sier '' ååh har er så genial, jeg ser opp til han'' Æsj blir kvalm. Jeg vil anbefale dere å IKKE digge denne karn her eller filmene hans. Han er bare teit i hue. Ta heller en titt på filmen som ble lagd MOT han. De får fram hvor stor Idiot han egentlig er, æsj. Aldri sett større fjortiss. Link til filmen kommer straks. :)

Endret av Bilge^^
Lenke til kommentar
Denne fyrn suger hardt.. En dude i klassn (faktisk her på forumet en plass også :p ) kjenner han dritgodt. Jeg er fra molde og det er mye snakk om han rundt omkring. Alle går rundt å sier '' ååh har er så genial, jeg ser opp til han''  Æsj blir kvalm. Jeg vil anbefale dere å IKKE digge denne karn her eller filmene hans. Han er bare teit i hue. Ta heller en titt på filmen som ble lage MOT han. De får fram hvor stor Idiot han egentlig er, æsj. Aldri sett større fjortiss. Link til filmen kommer straks. :)

7741829[/snapback]

Gleder meg til jeg får se den filmen.

Håper den er bittelitt konstruktiv også. :)

Lenke til kommentar

ARGH!! 6 minutta inni filmen klarte jeg ikke mere. Rosa elefanter i string dansa på en gammel tysk hatt fremfor meg mens datamusa jokka vilt oppetter routern. Jeg tror jeg klikker mongo.

Pleas legg denne i en spoiler, skriv en 2 siders tekst som forklarer alle grunner til hvorfor du ikke må klikke på linken, samt bilder av hva som skjer med dem som klikker på linken (som f.eks den über latterlige "regisøren" av filmen).

Hit eller no hit på Youtube, jeg vil mye heller ha ørene fylt med varm smult og øynene stukke i av rustne spiker fremfor å noen gang se eller høre denne filmen igjen.

Jeg har mista 6 minutter av mitt liv, ikke gjør det samme som meg. Om noen lurer på hva som blir å skje med meg, ta det med ro, jeg overlever, men var på nippet til å ringe galehuset etter 4 minutter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Kjenner fyren, og han er tilbakestående. Han er forhatt her i byen (Molde) det er nok derfor han har behov for å hevde seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...