hemi-cuda Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja har lenge tenkt på å skaffe hydraulikk til min el camino men lurte på om det finnes noen som kan fikse dette i norge. Er snart 18 så lurte hvor dette kan fåes billig. Noen som har peiling på slik? Er det noen biler som har det i norge? Snakker ikke om luftfjæring. Kansje litt harry men men, tenkte bre til show og slikt. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Vil tro, bare tro at slikt utstyr må spesialimporteres fra statene. Kan ikke tenke meg at det er et særlig utbredt marked for det her i landet. Det vil sikkert være billigere uansett. Så kommer problem 1; montering. og problem 2; overtale biltilsynet. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Å få tak i her i landet er nok mulig. Å få det gjort billig er sikkert veldig umulig. Prisen vil nok bli en god del lapper. Og bilen må forsterkes utrolig mye vist du skal ha et hoppende kit i den. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du ødelegger jo alt på bilen ved å drive på å hoppe slik, er en grunn til at folk ikkje hopper med vanlig bil Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Vil tro, bare tro at slikt utstyr må spesialimporteres fra statene. Kan ikke tenke meg at det er et særlig utbredt marked for det her i landet. Det vil sikkert være billigere uansett. Så kommer problem 1; montering. og problem 2; overtale biltilsynet. 7739188[/snapback] Trodde ikke biltilsynet måtte blandes inn Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Om du skal ha den i nærheten av en vanlig vei, da må du det. Skal den utelukkende brukes til show og fraktes på henger er vel det neppe nødvendig. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Tenkte jo å kjøre med det på vei da.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Alt som skal kjøre på vei må være godkjent. Ser ikkje heilt nytten i dette, eg synest det er godt gjort å kome på noko sånt. Å få ein bil til å hoppe er liksom ikkje det første eg hadde kome på. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Nei tenkte nødvendigvis ikke på å hoppe no særlig men bare heise bilen opp og ned. Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Da holder det med vanlig luftfjæring. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 ja noen som vet hvor høyt/lavt jeg kan få bilen da? (med luftfjæring) Hvor i norge kan det kjøpes? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Luftfjæring er vel heller ikke bare bare å få godkjent med mindre bilen leveres med det originalt. Vet det finnes veldig mange relativt billig og jalla løsninger til salgs på dette. Tror ikke noen av dem er i nærheten av å bli godkjent. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kjøp deg en Citroen eller noe, så har de det fra før. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 er for mange ælige folk på dette forumet eu godkjenn den først, så skaffer du deler fra statene, så er det bare å hoppe i vei men husk å demontere det før neste eu godkjenning... så skal det mye til for å bli oppdaget,og blir du tatt er det advarsel, så kanskje en liten bot med påbud om å fjerne. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Tenkte på noe slik jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå