Håkki Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Størst er tøffest, også innen kameraer.... 7742719[/snapback] Jo større jo bedre om man holder seg innenfor rimelighetens grenser. En canon EF 1200mm f/5.6 ville fått mange rare blikk... Jeg ville tenkt: Han der har helt sikkert pådratt seg en skade gjennom et oljefirma å fått erstatning. Den har han brukt på det objektivet. Vi knabber'n! Karn klarer jo nesten ikke å gå... Uansett...kit'n til D50 ser bare helt forgævlig ut....ser nesten bedre ut om jeg tar av obj....å prøver å ta bilde uten obj. Marius 7743164[/snapback] Denne er større: Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kan vel si at den var noe over snittet modig Ca hva bruker man noe slik til? Stjerner? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det var i utgangspunktet ment å brukes til å fotografere antiloper med. Link Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Størst er tøffest, også innen kameraer.... 7742719[/snapback] Jo større jo bedre om man holder seg innenfor rimelighetens grenser. En canon EF 1200mm f/5.6 ville fått mange rare blikk... Jeg ville tenkt: Han der har helt sikkert pådratt seg en skade gjennom et oljefirma å fått erstatning. Den har han brukt på det objektivet. Vi knabber'n! Karn klarer jo nesten ikke å gå... Uansett...kit'n til D50 ser bare helt forgævlig ut....ser nesten bedre ut om jeg tar av obj....å prøver å ta bilde uten obj. Marius 7743164[/snapback] Denne er større: 7749725[/snapback] Det er ikke barebare å knabbe den da....man trengte jo lastebil/heisekran for å løfte den. Men men, når vi snakker om extremt så er vell den toppers kanskje, om man ikke regner med Hubble-teleskopet. Den kan vell ta bilder den også. Marius Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har fått ganske mangen "positive" blikk, da jeg skifter linse, og skrur av UV filteret, og tar det på den andre linsa! Har også sett andre skatefotografer som tar bilder med flere blitser få mangen positive blikk Er også ganske kjekt da folk går rundt deg, for ikke å forstyrre motivet Viser at dem setter deg i respekt! Med andre ord syntes jeg at det er langt flere positive sider med å fotografere, en negative..! Jonas Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Størst er tøffest, også innen kameraer. Unntaket er gamle storformatkameraer, da er man bare sær. 7742719[/snapback] Kjøpte meg et mellomformats belgkamera fra 1935 nå i helga. Ser for meg at det kan sende signaler som "Jeg leker ikke fotografi. Jeg er sær. Slipp meg fram ellers vet du ikke hva som kan skje." Kan bli ganske praktisk. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 "Everyone down on the floor, I got a camera and I'm not afraid to use it!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå