Gå til innhold

Hvor kjøpes store filmplakater?

JimE

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette ble riktig underforum, men til poenget:

Jeg skal om ikke så lenge flytte og driver nå å planlegger en hjemmekino. Får ganske mye veggplass til overs i det rommet så tenkte på å ramme inn noen store filmplakater - type: Scarface, Gudfaren osv. for å få den riktige stemningen ;)

Har sett ut noen kandidater, men ønsker også innspill på hvilke filmer dere mener er klassiske, og fortjener en plass på veggen!

Også lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i plakater på størrelse med de som henger i inngangene på kinoer?

Vet ikke dimensjonene på de, men vil tro det er rundt, om ikke over, meteren i høyden ihvertfall.

På forhånd takk!

Endret av FantaCx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.filmplakater.no/

Stort utvalg, en god del forskjellige størrelser (opp i mot en meter i høyden), men mange av plakatene er veldig dyre. Dette gjelder i hvert fall de største formatene i best kvalitet. "Kun orginale filmplakater", som det står i logoen deres.

Jeg søkte etter Scarface og fant ut at prisen på plakaten kun var 79 kr, men da var størrelsen bare 29x43 cm.. :hmm:

Det går også an å spørre forskjellige kinoer om de har en plakat eller to til overs, men da får du jo ikke disse klassiske filmene som Gudfaren o.l.

Forresten: I mange butikker (blant annet Free Record Shop) har de jo en del forskjellige plakater. Om det er et stort utvalg av filmplakater blant disse, vet jeg ikke, men du kan jo sjekke ;)

Lenke til kommentar
allposters.com - her har jeg bestillt mine :)

7740270[/snapback]

Kan absolutt anbefale denne siden. God service, og et enortmt utvalg.

Tips, registrer deg først og vent noen uker. Jeg får nemlig mail fra de minst en gang i måneden med diverse rabattkuponger. Virker som de har salg ganske ofte, og på disse mailene står koden man skal bruke for å få rabatt.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
på allposters.com står det at det koster x NKr... Hva er dette for noen penger?

7752628[/snapback]

Det er norske kroner.

Forøvrig; noen som vet hvor mye man betaler i frakt på en plakat av vanlig dimensjon fra allposters.com?

Lenke til kommentar
Forøvrig; noen som vet hvor mye man betaler i frakt på en plakat av vanlig dimensjon fra allposters.com?

7753216[/snapback]

Eg bestilte en plakat til $4,99 og måtte betale $8,99 for shipping & Handling. $13,98 totalt.

7754384[/snapback]

Hva ble det i norske kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...