Gå til innhold

WD ekstern disk problemer

uranus

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 320GB WD ekstern HD og har rundt 100gb med ting på den. Når jeg åpner den på maskina finner jeg bare en mappe med noen ting på tilsammen kanskje 1 mb.. Hvor er alt det andre? Det står at det er brukt 100gb på den men finner bare den ene mappa med noen tekst dokumenter..

Det er viktig jeg finner filene igjen, eneste backupen jeg har!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fat32 eller ntfs?

Du kan sjekke om filene er der når du booter til Dos, hvis du kjører ntfs må du ha ntfsdos.

Rart at alt annet ikke kommer opp, du skulle jo fått opp alt eller ingenting.

Eller så er "Stellar Phoenix" et bra disk recovery program.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eneste hjelpen jeg har å komme med er å prøve å få ut filene med et hdd rescue program som f.eks. "getDataBack", "Stellar Phoenix" eller lignende.

Og så prøve å repartisjonere/formatere i diskbehandleren.

For disken kommer vel opp i diskbehandleren?

Hvis du trenger hdd rescue program, så kan du sende meg en pm.

Lenke til kommentar

Hmmm, det høres nesten ut som du har fått en form for macro virus... alle filene er like store og navnene er de samme som orginalt? Hvis dette er faktum, kan du jo håpe at GetDataBack eller Stella Phoenix finner dem. Ellers tror jeg du kan si at de er gått i det sore drag suget! Sorry for å være så pessimistisk.. Men har vært ute for det der før... Det endte med at jeg måtte reformatere hele hdd'n. Ikke bare quickformat heller, det var full format her. 250 GB med bilder og backup som gikk fløyten...

Sorry...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...