Wackee Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei! Eg skal ha meg ein ny PC som eg skal bruka bl.a. til film, mediacenter og skal fint takle video/bilderedigering. Krav: Hovedkort med gode PCI muligheter og optisk/coax lydutgang. Intel Core 2 Duo; kanskje e6400/e6600. Regner med at eg trenger 512MB skjermkort og vil ha DVI og VGA utganger. Minst 2 GB RAM. Ein min. 20" god LCD skjerm. Skal selvfølgelig ha resten som strømforsnyning osv, bare legg til det dere mener passer best. Er det nokon som kan sette samen ein slik PC til meg så hadde eg blit kjempeglad, budsjettet er på 11-12k. William Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 1 x S/PDIF Out (Coaxial + Optical) http://no.asus.com/products4.aspx?modelmen...=3&l2=11&l3=307 kabinett kan du finne selv finn noe rundt 400-500 watt. skjermkort til 1500 skulle holde plenty, vet du om du trenger 512mb ram til skjermkort? vel for å si det sånn du kan spille de fleste dagens spill på fullt med 256mb ram. det går for det meste på skjermkort rammen. ati sine x1900gt/pro er very nice kort muligens 1200kr for gt www.hw.no prisguide finn deg noe nice 800mhz 2gb sett med cl 4 til toppen 2200kr. finn deg en webshop først. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Takker for svar pizzafordi! Eg er ikkje så flink til å sjå kva som passar saman osv. Eg er heller ikkje så oppdatert på kva som er godt for tida osv. So om nokon kunne laga eit komplett oppsett med skjerm, hdd, osv i prisguiden hadde eg blitt kjempetakknemlig! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) I´m on it Edit: Trenger du stor HDD? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=27953 Endret 17. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Virket som eit fint oppsett det der! Har dog noko spm: 1. Skjermen, er den god, nokon erfaringar? 2. HK, har høyrt at Asus PB5 (elns) er litt bedre, stemmer dette? Og er det digital lyd ut? 3. Kunne tenka meg eit litt "tøffare" kabinett, gjerne med vindu med tanke på LED og katoder 4. Ja, stor HDD er + Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Har no oppdatert handlevogna litt, kva meiner de? Edit: Fremdeles gjelder de samme spm. som i posten over Endret 18. januar 2007 av Wackee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå