Gå til innhold

SE W900i, selges den ennå?


Ole_A

Anbefalte innlegg

heisann, skal straks ha meg ny tlf, skulle kjøpe en W900 forrige gang, men den ble litt for dyr.

 

Nå har en stund godt, og den har fortsatt de kvalifikasjonene jeg trenger, og prisen er lavere, MEN; jeg finner den ingen steder, med NetCom YT abb.

 

Noen som kan hjelpe?

 

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.w900i får du ikke kjøt lengere desverre :(

Men vist det er telefonen du SKAL ha, er det ganske mange til salgs på finn, men dyre.

Ville tatt en titt på w850i i steden, eller ventet en mnd og sett hva SE lanserer da :) W810i er også ett godt alternativ, opp til 4g memorystick duo pro, men ser ut som SE går over til memoristick micro M2 som vil fungere på nyere SE bla. w850i. da er det kjedelig og måtte kjøpe nytt ved neste telefonbytte,er dyre kort, men er foreløpig bedre lagring på msdp, men det varer kanskje ikke så lenge...

Lenke til kommentar
heisann, skal straks ha meg ny tlf, skulle kjøpe en W900 forrige gang, men den ble litt for dyr.

 

Nå har en stund godt, og den har fortsatt de kvalifikasjonene jeg trenger, og prisen er lavere, MEN; jeg finner den ingen steder, med NetCom YT abb.

 

Noen som kan hjelpe?

 

mvh

7738092[/snapback]

 

Selvsagt skal du ha W900i, mener nå jeg da. :cool:

Det er ikke umulig å få tak i denne i god stand.

Den er vel av de mobilene som har lengst holdbarhet i tillegg til at den på enkelte områder faktisk slår samtlige andre SE-modeller.

Jeg hadde W850i, men ble skuffet, så nå har jeg W900i som i mine øyne (og ører) er en stor diamant!

Du får ikke kjøpt mobilen med abonement,

men du kan få kjøpt nye utgaver hvis du står på litt.

Selv har jeg kjøpt en pent brukt og sparte 3000 på det.

 

Les mer om hvordan du får tak i W900i i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698415

 

PICT3082.JPG

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...