Iron_flames Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei! Jeg har 4 i snitt på VG1 elektro. men jeg forstår ikke hvordan man kobler et flerkoblingsskjema fra ei koblingsboks. det skal vær en leder på punktene. i denne oppgaven som jeg sliter med inneholder: 1.lampepunkt. 1 1polt bryter. en varme ovn. og ei dobbelstikkontakt med jording. jeg har tenkt å bli elektriker, men tror d ikke passer for meg siden jeg ikke skjønner den tingen. kanskje jeg skal gå ikt? kan noen av dere hjelpe meg til å skjønne denne oppgaven? :!: Endret 18. januar 2007 av Iron_flames Lenke til kommentar
Narviz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei! Jeg har 4 i snitt på VG1 elektro. men jeg forstår ikke hvordan man kobler et flerkoblingsskjema fra ei koblingsboks. det skal vær en leder på punktene. i denne oppgaven som jeg sliter med inneholder: 1.lampepunkt. 1 1polt bryter. en varme ovn. og ei dobbelstikkontakt med jording. jeg har tenkt å bli elektriker, men tror d ikke passer for meg siden jeg ikke skjønner den tingen. kanskje jeg skal gå ikt? kan noen av dere hjelpe meg til å skjønne denne oppgaven? :!: 7738089[/snapback] Litt Bump her da men, Den oppg er enkel, hadde 5 nå i 1. termin Send PM så kan jeg sende deg en enkel skisse Lenke til kommentar
llalexll Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) start på Ikt du hvis du ikke kan det nå etter halv annet år med elektro sliter du.. hehe.. men dette er noe du kan lære deg.. Endret 22. februar 2007 av llalexll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå