Gå til innhold

Hvilket annonseringssystem gir best avkastning?

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har noe snøring på hvilket annonseringssystem det er mulig å tjene MEST penger på på Internett?

Hvem er det som gir høyest utbetaling pr. klikk og sidevisning?

Har sett en del på Google AdSense, www.google.com/adsense og www.advertising.com.

Noen som har peil på hvilken av disse to som gir høyest avkastning...?

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bare erfaring med Google, men for øyeblikket har jeg over $120 inne på konto. Jeg tror Google er det du kan tjene mest på, men de har ganske strenge regler.

7738104[/snapback]

Runar: Ble litt nygjerig. Hva slaks side er det snakk om? Mange sidevisninger?

Og hvor mye tjener du pr. klikk?

Lenke til kommentar
Jeg har bare erfaring med Google, men for øyeblikket har jeg over $120 inne på konto. Jeg tror Google er det du kan tjene mest på, men de har ganske strenge regler.

7738104[/snapback]

Runar: Ble litt nygjerig. Hva slaks side er det snakk om? Mange sidevisninger?

Og hvor mye tjener du pr. klikk?

7738337[/snapback]

Siden er om et MMORPG spill (Tibia), og i følge Webalizer har siden min 2 899 visits per dag hittil i Januar. 81 343 totalt i Desember. Hva jeg tjener per klikk er helt forskjellig, vet ikke hvordan Google regner seg fram til det.

Lenke til kommentar

Google baserer seg på auksjonssystemet. "De som gir mest for annonsen (og får flest klikk) får vist annonsene på siden din. Er nok derfor det varierer så mye.

Det er vel eegentlig ganske grei fortjeneste med ca. $2 pr. 1000 besøkende i forhold til mye annet. Men det skal en god del til for å tjene penger på det.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Hmmm, finnes det noen sånne her som man ikke trenger å være 18 år på? Har ikke sjekka den andre linken emnestarter hadde, men bare spør forde...finnes det det, eller blir jeg nødt til å få mamma eller pappa til å registrere seg?

7746793[/snapback]

Jeg tviler på at du finner noen for deg under 18, men Tradedoubler er ikke så strenge og kontrollerer sjelden. Har fått et par tusen der, riktig nok for et par år siden.

Lenke til kommentar

Det er vel lettere å tjene på Google Adsense, siden det er få programmer (som det heter) hos Tradedoubler hvor du får betalt per klikk. Folk må trykke på reklamene og KJØPE noe fra de som reklamerer.

Men hvis de først gjør det, kan du jo tjene en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...