Daehli Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Vi kan finne det ut, ganske enkelt. Noen frivillige? Edit: Ikke drøm deg bort nå, jeg er ikke med. Vi trenger to stk. post film på tubendin.com Endret 18. januar 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vel, jeg har "dessverre" tatt av alt som heter regulering, men lykke til med jakten på frivillige Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Altså, om du ser på kontruksjonen til en tannregulering ser du at det er godt mulig å hekte dem sammen. Om ene personen kommer med "knaggen" til strikkene, opp mellom tennene på den andre personen, der det bare er en "streng" vil den lett gli bakom strengen og hekte seg fast.. sorry for dårlig forklaring=P er trøtt, gonatt^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Mja, mulig. Ikke alle som har strikker, da (: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mja, mulig. Ikke alle som har strikker, da (: 7753735[/snapback] nei men de fleste må bruke det Bruker enda den platen om natta.. er så vandt til den at den gjør meg ingenting^^ Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 nææ...jeg syntes ikke noe sånt er ett problem/turn off. Jeg kjenner en fyr med regulering, og han er veldig søt han ^^ Lenke til kommentar
psyches Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Husker når jeg fikk regulering selv, jeg var på gråten faktisk, jeg var så sur og forbannet, syns jeg så ut som et fengsel. Men er jo ingen som bryr seg om det etter 1-2 uker, folk venner seg til det, og omtrent 25 % av skolen har jo det så. Ikke noe å være lei seg for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå