Gjest Guest Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heisann, jeg bare lure på et par ting: Jeg er en gutt på seksten år, vil tro jeg i trekkene ser helt vanlig ut, er ganske høy og tynn. Men det jeg lurte på er: Hvordan er det med regulering? Jeg har det og jeg føler at jeg aldri tør å smile skikkelig til jenter...noe som jo er litt dumt. Og jeg sjeler litt på det ene øyet, er det noe som merkes veldig bra/turn-off? Har tenkt på å opere men er ikke sikker på om jeg tør. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har selv hatt regulering, og det var i tillegg på en periode i livet jeg hadde veldig dårlig selvtillit, så jeg vet hvordan det er. Men jeg er nesten sikker på at de alle fleste kan se forbi en regulering (den skal jo ikke være der for alltid heller), og de som ikke kan den er ikke verdt det uansett. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde og regulering når jeg va 16 år, men det brydde egentlig ikke meg så gale. Dei jentene som sa noe sa at det va søtt. Nå er ikke jeg en tilhenger av ordet søt da men Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er det som plager meg egentlig, mange sier liksom "søt", "det syns jo ikke så bra da!". Men hver gang jeg ser meg i speilet og smiler får jeg grøssninger... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er det som plager meg egentlig, mange sier liksom "søt", "det syns jo ikke så bra da!". Men hver gang jeg ser meg i speilet og smiler får jeg grøssninger... 7738463[/snapback] Ja der dreit jeg meg ut passe bra. **** automatisk inlogging Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 haha, score for deg figure_02 men er vell enig med Arbakadarba Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er det som plager meg egentlig, mange sier liksom "søt", "det syns jo ikke så bra da!". Men hver gang jeg ser meg i speilet og smiler får jeg grøssninger... 7738463[/snapback] Det er det som plager meg egentlig, mange sier liksom "søt", "det syns jo ikke så bra da!". Men hver gang jeg ser meg i speilet og smiler får jeg grøssninger... 7738463[/snapback] Ja der dreit jeg meg ut passe bra. **** automatisk inlogging 7738471[/snapback] Ah, tok litt tid, men nå skjønte jeg :!: Går sikkert helt bra med regulering, bare du holder den ren, at det ikke er masse matrester o.l i den. Det kan jeg ummuli tenke meg noen finner lekkert på noen måte Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Heisann, jeg bare lure på et par ting: Jeg er en gutt på seksten år, vil tro jeg i trekkene ser helt vanlig ut, er ganske høy og tynn. Men det jeg lurte på er: Hvordan er det med regulering? Jeg har det og jeg føler at jeg aldri tør å smile skikkelig til jenter...noe som jo er litt dumt. Og jeg sjeler litt på det ene øyet, er det noe som merkes veldig bra/turn-off? Har tenkt på å opere men er ikke sikker på om jeg tør. 7737970[/snapback] Eksen min hadde regulering i begynnelsen (den blei tatt av ca halvveis i forhodet, om jeg ikke husker feil) og jeg tør påstå at det har særdeles lite å si, sånn egentlig. Sjeling er heller ikke noe big deal for meg. Med mindre øya står til hver sin kant (: EDIT: Kjekssjokolade nevner noe; hold reguleringa rein! Sånn stort sett, i hvert fall. Jeg har sjøl hatt regulering, og jeg veit hvor lett ting kan sette seg fast, men det er vel stort sett bare å bruke tunga og skylle med litt vann (: Endret 17. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Og jeg sjeler litt på det ene øyet, er det noe som merkes veldig bra/turn-off? Har tenkt på å opere men er ikke sikker på om jeg tør. 7737970[/snapback] Det gjer vel for så vidt eg også, men det er svært få som legg merke til det. Bestevennen min gjennom ein god del år la merke til det nyleg, for å sei det sånn. Det er jo så klart individuelt kor mykje kvar person skjelar, men etter mi erfaring er det ikkje alltid like lett å legge merke til dette, unntaket er når ein tek bilete og får raude auger av blitzen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tannregulering bør aldri få noen til å miste selvtillit! Dette er kun en midlertidig sak, og når den først forsvinner, har du den flotteste perlerekken som finnes! At folk sjeler ørlite grann, gir bare personlighet. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 At folk sjeler ørlite grann, gir bare personlighet. 7750468[/snapback] Smak og behag. Ei venninne av meg tykkjer at det er søtt, likevel er jo det svært sjeldent at skjelaren sjølv tykkjer det samme, noko som er godt forståelig. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for optimistike tilbakemeldinger! Skal spørre tannlegen min neste gang om jeg ikke kan få av den greia snart. Hva skjer hvis man tar den av for tidlig? Går tenna tilbake på den "gale" måten igjen? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ta den for all del ikke av for tidlig. Gjør du det, og skipper bruken av plate eller hva som blir brukt idag, sklir tennene i noen tilfeller tilbake. Jeg har iallfall fått mellomrommet mellom fortennene tilbake. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva er en slik plate? Litt off-topic menmen... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Når jeg hadde plate etter regulering, det var vel et sted etter 2. verdenskrig og før Rocknes-forliset, brukte jeg den først hele døgnet, så om natten. Dette var ett stk plast som var formet etter munnen, som en formet med en marerittvekkende skål med noe gugg i. Jeg var vel ikke så veldig sløv, og gikk med den så ofte jeg "kunne", men problemet mitt var at jeg "gnisset" den ihjel når jeg sov, og til slutt sprakk den. Endret 18. januar 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Når jeg hadde plate etter regulering, det var vel et sted etter 2. verdenskrig og før Rocknes-forliset, brukte jeg den først hele døgnet, så om natten. Dette var ett stk plast som var formet etter munnen, som en formet med en marerittvekkende skål med noe gugg i. Jeg var vel ikke så veldig sløv, og gikk med den så ofte jeg "kunne", men problemet mitt var at jeg "gnisset" den ihjel når jeg sov, og til slutt sprakk den. 7750881[/snapback] Da jeg hadde det, blei det kalt "gom" Jeg gnissa deg ihjel jeg óg.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Tja.. jeg bled sammen med x'n mens jeg hadde regulering =) hun hadde og det da^^ men kan si at regulering gjør nesten ingenting.. om noen ikke liker deg pga reguleringa, er det ikke noe forhold å satse på.. den skal jo av en gang og vettu Men pass på! om begge har regulering, kan de hekte seg sammen ^^ edit: bare pass på å skylle munnen ofte.. regulering stappet med matrester\snusrester eller eventuelle andre ting er ikke serlig pent.. Endret 18. januar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Man skal være ganske intime for at de skal hektes sammen, men ok. Regulering er stygt med matrester i, men ellers gjør det ikke så utrolig mye. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Man skal være ganske intime for at de skal hektes sammen, men ok.Regulering er stygt med matrester i, men ellers gjør det ikke så utrolig mye. 7752066[/snapback] Kommer ann på hvor store de hektene til strekkene er Btw: kan da altså nevne at hår setter seg lett i reguleringen^^ ikke at du skal spise på håret til noen, men om du finner deg noen så er det altså lett å få hår i den.. dere sjønner^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er vel bare en myte at de kan hekte seg sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå