Sargent Fire Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Syntes denne siden var litt "funny" da, litt kjedelig for de med 56kb modem da. http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/div_b...lder/index.html _________________ Is H3roic @ #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: Sargent Fire på 2002-11-27 22:16 ] Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Uhm, hvilken side? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Den siden som står oppført vel! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Den var ikke der før du redigerte posten din :razz: Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Den der "Meet Bubba"-en hadde jeg liggende på harddisken ganske lenge. Trengte bare å åpne bildefilen når jeg ville ha en god latter. PS: Jeg sverger på at den linken din ikke var der til å begynne med! :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Seff har jeg ikke lagd dette! Da har jeg jo oxo fått liken fra et eller annet sted :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Brae bilder der men de fleste der er gamle bilder. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det Maya bildet må være steingammelt. Jeg så på første brøkdelen av et sekund at det var 3D (jada, jeg så også teksten Maya i pannen hans). Så nettopp Ice Age igjen Surret gjennom alt bonus stoffet etter filmen, og de nevnte at de brukte Maya en god del for modellene (som jo er ganske imponerende utført). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå