Bruker-93156 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Skulle lagt ut dette sammen med de to andre, men så ikke bildet før jeg hadde lagt de andre. I .NEF formatet ser man lite før man åpner dem i ps og jeg kan ikke sitte å åpne 100 stk på en kveld, spesielt med den forbanna trege pc'n jeg har. Noe jeg kan ha gjort bedre? Under fotografering eller i redigeringsprosessen? Marius Endret 16. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
sindrej Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Eit lite tips. Om du brukar Windows XP kan du laste ned "Microsoft RAW Image Thumbnailer and Viewer". Dette gjer at Windows XP viser f.eks *.NEF. Totalt off-topic, men sidan du nemnte det i innlegget ditt.... Endret 16. januar 2007 av sindrej Lenke til kommentar
andreash Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Eit lite tips. Om du brukar Windows XP kan du laste ned "Microsoft RAW Image Thumbnailer and Viewer". Dette gjer at Windows XP viser f.eks *.NEF. Totalt off-topic, men sidan du nemnte det i innlegget ditt.... 7738586[/snapback] Eller gjøre som han HER nevner Den er raskeren enn Microsoft sin. Andreas Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Joda, comments skal du få! Da jeg ikke er helt pro innen foto for å si det sånn, kan jeg kun gi uttrykk for min personlige mening. Og ut i fra det, er bildet gnske bra faktisk! Grattis med nok et blinkskudd (forresten, jeg addet deg på msn.. Må ha noen å diskutere foto med ^_^. Bare si ifra på msn om jeg skal slette deg igjen. ) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Joda, comments skal du få! Da jeg ikke er helt pro innen foto for å si det sånn, kan jeg kun gi uttrykk for min personlige mening. Og ut i fra det, er bildet gnske bra faktisk! Grattis med nok et blinkskudd (forresten, jeg addet deg på msn.. Må ha noen å diskutere foto med ^_^. Bare si ifra på msn om jeg skal slette deg igjen. ) 7745439[/snapback] Det går helt fint! De fotokompisene jeg har på msn som er interessert i å snakke om foto er få, mest liker de bare å ta bilder... Marius Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bra! Da snakkes vi sikkert i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå