Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 325i cab


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Må si det, liker egentlig ikke BMW-er før 90 tallet, men jaggu, bilen din endra det riiimelig kjapt. Hvor ligger disse i prisområdet? Skal ha meg bil til neste vår, så en slik en er jo absolutt en mulighet.

 

Men hvordan er det om vinteren med en cab i norge? Blir det ikke kaldt, selv med "kalesjen" oppe?

 

Og forresten, kunne du lagt ut noen bilder av interiøret?

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Morro å høre at du får litt interresse for de gamle(skikkelige) bmw`ene :) De varierer veldig i pris. en OK 320 cab får du for 35k skal du derimot ha en meget bra 325 må du nok opp i 60-70k.

 

Går fint med cab i Norge :) blir selvsagt kaldere enn i en med tak..men man har jo varmeapparat :) Eventuelt kan man handle seg en hardtop som meg, denne isolerer faktisk bedre enn taket i en coupe. Skal slenge opp noen bilder av interiøret :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Tusen takk for hyggelig kommentar :) ja begynner vel å bli en klassiker etterhvert nå :cool: Sitter selv og lurer på speila ja....tipper nok de originale kommer på etterhvert :D

IKKE gjør det! Jeg synes de originale speilene var klumpete og stygge, de moderne M3-speilene passer paradoksalt nok bedre med de klassiske linjene du har!

Lenke til kommentar

Du tuller nå? De m speila hører ikke hjemme på en E30. Som du ser har bilen fått originale speil igjen.

 

Har også montert diverse annet. Bla. Xenon i alle lykter 8000k , ny diff, og en del slitedeler. Har også skilt nå :D

Mtec1 vinge er handlet inn, bakfanger kommer snart.

 

På stereo fronten har det blitt nytt frontsett GAS og 2 X sony xplod i bagasjen drevet av en 2800W monoblokk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...