Evil-Duck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei, broren min bestilte et headsett og en ekstern harddisk , den 18.desember, pengene ble trekt fra konto og varene blir aldri sendt, og ikke noe respons på e-post, så jeg vil fraråde å bestille fra de vist dette er standaren de holder. Og de skryter på siden sin om at de er så raske å levere , men å ta betaling og ikke levere varerene , når det har gått over en månde ? hva er det for noe?! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har broren din tatt opp telefonen og ringt dem? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hmm.. Jeg har handlet hos dem en gang og har bare positiv erfaring, leverte meget raskt. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hmm.. Jeg har handlet hos dem en gang og har bare positiv erfaring, leverte meget raskt. 7737953[/snapback] Samme her bestilte ny bærbar fikk den i posten neste dag,bor 12 mil fra Oslo,så det kaller jeg kjapt levert..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå