Gå til innhold

StarCraft 2 innen 2008?


Anbefalte innlegg

Det er fanboys som sier at det er umulig og helt sinnsykt vanskelig å lage spill etter ener'n da (I korea er det mange fanboys). Tull sier nå jeg. Har spilt gjennom ener'n jeg og syntes det var et bra spill... Men ikke noe spess bedre enn C&C faktisk.

7748619[/snapback]

 

Så når du er ferdig med det, samler du sammen en 3-4 Strarcraft frelste venner og kjører på med en helg Starcraft krig. Stort sett ikke mye som slår Starcraft, en gjeng kamerater og 3pack med grandis ;)

 

Sjarmen ligger i MP i slike spill, forsåvidt de fleste spillene til Blizzard er særdeles MP orienterte, dog spillbar singelplayer (W3C solo = ekte kjærlighet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fanboys som sier at det er umulig og helt sinnsykt vanskelig å lage spill etter ener'n da (I korea er det mange fanboys). Tull sier nå jeg. Har spilt gjennom ener'n jeg og syntes det var et bra spill... Men ikke noe spess bedre enn C&C faktisk.

7748619[/snapback]

 

Så når du er ferdig med det, samler du sammen en 3-4 Strarcraft frelste venner og kjører på med en helg Starcraft krig. Stort sett ikke mye som slår Starcraft, en gjeng kamerater og 3pack med grandis ;)

 

Sjarmen ligger i MP i slike spill, forsåvidt de fleste spillene til Blizzard er særdeles MP orienterte, dog spillbar singelplayer (W3C solo = ekte kjærlighet).

7751202[/snapback]

 

Hmm... sånt jeg gjorde når jeg var fjortiss det. hehe. De dager er desverre over. :p

Lenke til kommentar

verre på 22" wide ;).

Jeg får aldri bestemt meg om jeg vil ha SC2 eller ikke. Det er så mye potensiale til å ødelegge et av verdens beste strategispill, men samtidig så har blizzard en ganske god trackrecord. Jeg stoler på Blizzard, de lager gode spill. Jeg bare håper at de kan ta den tiden de trenger med spillet for å gjøre det like legendarisk som originalen

Lenke til kommentar

Heller 10 år til med venting? Lever du evig du eller? 20 fra en ener til en toer. 20 år til til tre'ern. Jaja. Får ikke oppleve mange spill fra bli-slowmotion-zzard. En spilltittel per 10 år. Det er for dårlig.

Endret av xdim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
No har da Blizzard gitt ut ein del spel sidan StarCraft. Så du treng ikkje kjede deg medan du ventar på neste StarCraft spel.

7757953[/snapback]

 

Nei, det går for eksempel å spille Starcraft: Brood War :) For å si det sånn har jeg store problemer å forestille meg en toer. Men nå er jeg ikke spillutvikler heller. Om jeg kunne bestemt en toer var det bedre grafikk. Resten kunne gjerne være det samme.

Lenke til kommentar
min mening er at 3D grafikken har ødelagt RTS spillene... synes det fort kan bli veldig uoversiktelig.

7749376[/snapback]

 

Enig!

 

Er så mye dritt i veien i dagens strategispill, er vanskelig å se forskjell på dine egne units og terrenget.

 

StarCraft 2 hadde vært herlig, hvis de tar seg tid, og gjør det like bra som StarCraft (som etter min mening er det beste strategispillet som finnes).

 

Tenk de råe cutscenes animasjonene da, ser for meg en gruppe Marines bli eid av Zerglings. Eller en stjernekamp der battlecruisers og wraits kriger mot corsairs og carriers. Elsker Blizzard sine 3D folk.

Lenke til kommentar
min mening er at 3D grafikken har ødelagt RTS spillene... synes det fort kan bli veldig uoversiktelig.

7749376[/snapback]

 

Enig!

 

Er så mye dritt i veien i dagens strategispill, er vanskelig å se forskjell på dine egne units og terrenget.

 

StarCraft 2 hadde vært herlig, hvis de tar seg tid, og gjør det like bra som StarCraft (som etter min mening er det beste strategispillet som finnes).

 

Tenk de råe cutscenes animasjonene da, ser for meg en gruppe Marines bli eid av Zerglings. Eller en stjernekamp der battlecruisers og wraits kriger mot corsairs og carriers. Elsker Blizzard sine 3D folk.

7758620[/snapback]

 

 

Åhh.. Du vekker minner fra jeg var 7 år gammel<3 Det var tider det..

Lenke til kommentar
Raser verden ned for deg om SC2 er dårlig?? Da bør du i så fall finne noen andre ting i livet ditt som betyr noe.

7767194[/snapback]

 

Tviler på at han mener det bokstavelig talt da....

7768080[/snapback]

 

Og trur heller ikke jeg sa at verden raser sammen for meg om SC2 blir dårlig... Men kan godt være det står der mellom linjene, beklager men jeg er nærsynt så jeg ser ikke slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...