Flippo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Har begynt aa se meg om etter en bil, og finner mange 5-serie biler fra 97 og deromkring med automat som frister. Jeg ser de fleste har antispin, men er antiskrens og standard i 39 serien? - Per Christian Endret 16. januar 2007 av Flippo Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det mener jeg er standard ja. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvorfor automat? Da får du jo bare halv bil.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 I de gode gamle dagene var det nok meget normalt å kunne slå av antiskrens. Forøvrig gir ikke automat en halv bil, det gir en cruiser. Og som cruiser er automatgir alltid overlegent, i alle fall med moderne girkasser, og rent bortsett fra drivstofforbruk og utslipp, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Automat er digg det. Kanskje det ikke passer med 120bpm (120bpm=12girskift/minutt?) musikken enkelte ragger rundt med, men det er ikke det som blir satt i CD spillern min. Rent drivstoffmessig er det heller ikke saa mye forskjell om man ser paa samme bil med manuell eller automat. Kanskje en eller to tusenlapper i aaret - det er komforten vel verdt for meg. Og de som vil herje med girspaken kan jo bare ha det slik om dem vil :-) - Per Christian Endret 18. januar 2007 av Flippo Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Antiskrens er ikke standard på eldre E39. Mulig at facelift utgaven fikk det, men det er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå