aklla Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 "Dagen blir ikke den samme uten" 7737315[/snapback] Helt enig. Spess når man sitter på nett 7,5 timer på jobb hver dag... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Alltid noe spennende å lese. Lærer nye ting innen data så godt som hver dag, samtidig som jeg skriver mye mer enn ellers. Jeg synes iallefall selv at jeg kan ordlegge meg mye bedre nå enn før. Jeg har blitt raskere på tastaturet, mye raskere. Dessuten kan man alltid få hjelp! Det synes jeg er det beste. Det er alltid noen som vet svaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Spess når man sitter på nett 7,5 timer på jobb hver dag... 7740872[/snapback] Og like mye når man kommer hjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 "Dagen blir ikke den samme uten" 7737315[/snapback] Helt enig. Spess når man sitter på nett 7,5 timer på jobb hver dag... 7740872[/snapback] Eller når man sitter på nett 7 timer på kurs hver dag. Når det lærern babler om blir for kjedelig er det bare å kikke innom forumet. Lærern tror bare jeg skriver notiser om det han prater om alikevel hehe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hehe... er gull verdt når jeg sitter 16 timer om dagen på jobb... i dag blir det "bare" 11 timer på jobb, og mesteparten av tiden er jeg på forumet Blir ikke så mye forum hjemme da men... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Forumet er bra tidsfordriv. Men altfor strenge mods og endel mongo regler. Når jeg dimmer blir det mye mindre tid her og det er jeg fornøyd med. Liker at folk er hjelpsomme osv, men misliker at mange her er drøyt hårsåre og er triggerhappy på rapporter-knappen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hadde det ikke vært for Dotten, så hadde jeg likt meg her. 7739075[/snapback] Om det virkelig hadde vært tilfelle så hadde det vært høydepunkt for dagen min. Men akk, som din sensei så vet jeg hvor glad du er i meg. Forumet er et kjekt tidsfordriv. Tror til og med jeg har lært en ting eller to her inne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Forumet er et kjekt tidsfordriv. Tror til og med jeg har lært en ting eller to her inne. 7742379[/snapback] You're welcome. ^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Liker meg her. Enten jeg lurer på eller det bare er et tidsfordriv lærer jeg mye nyttig og unyttig Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Nei, det hadde det ikke. Poenget mitt var at før så kunne man ha det litt morro med kamerater. Man kunne kødde litt. Nå er det regler i hytt og pine for hva man kan snakke om. Virker det som hvertfall. Det var et dårlig eksempel jeg kom med der, så glem akkurat det. Hadde vært uten søvn litt for lenge. 7740504[/snapback] Eg kalte en kompis her for tosk barre for løye å så får eg jo advarsel å heila pakkå.. Administratoren klikka helt... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nei, det hadde det ikke. Poenget mitt var at før så kunne man ha det litt morro med kamerater. Man kunne kødde litt. Nå er det regler i hytt og pine for hva man kan snakke om. Virker det som hvertfall. Det var et dårlig eksempel jeg kom med der, så glem akkurat det. Hadde vært uten søvn litt for lenge. 7740504[/snapback] Eg kalte en kompis her for tosk barre for løye å så får eg jo advarsel å heila pakkå.. Administratoren klikka helt... 7743428[/snapback] hihi sier det er det selv :!: Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 er mye innom forumet, og må si det er lærerikt. også morro, hender jeg ler meg ihjel av og til. kjekt tidsfordriv! diskusjon<3 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) forumet er vell helt ok... men jeg syns det er litt teit at jeg ble ip banna for at en kompis bestemte seg for å være morsom.... er endel strenge moderatorer osv osv... Endret 27. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 forumet er vell helt ok... men jeg syns det er litt teit at jeg ble ip banna for at en kompis bestemte seg for å være morsom.... er endel strenge moderatorer osv osv... 7804453[/snapback] blei du banna for ein kompis gjorde noe kødd?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ingen moderatorer her er strenge i forhold til slik det var før spør du meg... og savner litt det "gamle gode forum.hw.no". Det var noe eget over det, mens nå er det blitt mer det "folkelige diskusjon.no". Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 "Dagen blir ikke den samme uten" 7737315[/snapback] Words! Selvfølgelig elsker jeg diskusjon.no, ellers hadde jeg vel aldri vært her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Neida, jeg har ikke svart enda Innbiller meg at jeg har blitt litt flinkere til å ordlegge meg, diskutere konstruktivt, samt at forumet har et oppkomme av kunnskapsrike og hjelpsomme medlemmer. Hvis jeg der i mot var arbeidsgiver og kunne se hva enkelte arbeidstakere brukte arbeidstiden til, ville jeg forsøkt å bestikke Bush til å innlemme diskusjon.no på terrorlisten At jeg også kunne tenkt meg litt større takhøyde er heller ingen hemmelighet, men av hensynet til de "søte små" så må det vel kanskje være sånn ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Diskusjon.no er så bra at leksene mine bare blir liggende ved siden av meg. Ikke bra Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Diskusjon.no er så bra at leksene mine bare blir liggende ved siden av meg. Ikke bra 7941375[/snapback] samma her... Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Diskusjon.no er så bra at leksene mine bare blir liggende ved siden av meg. Ikke bra 7941375[/snapback] samma her... 7943249[/snapback] får jo aldri tid til leksene lenger :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg