DevianX Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har denne brenneren, og den står som slave. ( har sjekket jumper, og den står på slave ) Den deler ide kabelen med en dvd som står i master. Det som jeg synes er litt rart, er at jeg overfører på ca. 2500-3500mb/s fra denne brenneren til harddisken min. Harddisken står i udma 5 eller noe sånt og brenner står på dma 2. Jeg har både sjekket bios og alt det der, men uten noen hell. Hva kan gjøres for at denne brenneren skal klare å overføre fortere? Det har heller ikke noe med cd plater, siden jeg har prøvd en del forskjellige. En venn av meg har samme, bare i hvit utgave og han overfører dobbelt så fort som meg. Og han har dårligere system enn det jeg har., hvis det har noe betydning? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 er det ingen som vet om noe? Kanskje jeg burde kontakte Plextor. De burde vel ha en løsning på problemet mitt? Uansett kan de folka som har samme brenner som meg, komme med tilbakemeldinger hvordan brennerne funker? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 jeg får ta meg en telefon til plextor. disse løser kanskje mitt problem!! kjipt uansett, jeg får jo ikke utnyttet brenneren. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 du kan jo prøve brenneren i en anen maskin slik at du er sikker på at det ikke er breneren som det er noe feil med. på cd-romet midt fulgte det med et program som senker hastigheten. du har ikke instalert noe slikt du? Lenke til kommentar
tokov Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Sett brenner som master, det funka for meg, jeg har 40x utgaven da, både brenning og lesing "stinka" når den sto som slave.. (kan legge til at jeg har Brenneren på egen kabel som master uten noen andre enheter tilkoblet den kabelen..) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Divxdude skrev (2002-11-27 21:33):Det som jeg synes er litt rart, er at jeg overfører på ca. 2500-3500mb/s fra denne brenneren til harddisken min. Harddisken står i udma 5 eller noe sånt og brenner står på dma 2. Er det i begynnelsen eller i slutten av cd platen du har den overførings hastigheten? Det er kun på slutten av platen at du kan klare ca 6000kb/s. Cd-rom'en min klarer ca 16x(2400kb/s) i starten av platen og i slutten er 35-38 (5250-5700) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå