taco_9000 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 hei(: Har litt problemer hver gang jeg åpner ett nytt vindu på internett blir vinduet helt hvitt og ingen ting sker (jeg har ADSL og la det inn med wizard som er med xp) hva skal jeg gjøre?????? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Nytt vindu på internett? Jeg regner med du mener ett nytt Internet Explorer vindu. Det blir hvitt fordi det er ett nytt vindu. Nye vinduer starter ikke med startsiden din så vidt jeg husker. Lenge siden jeg har brukt IE. PS: ikke bruk CAPS i emnet. Det er dårlig nettikette. Lenke til kommentar
taco_9000 Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 det skjønte jeg ikke no a Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har hatt det samme problemet. Hver gang jeg åpnet en link som skulle åpne seg i et nytt vindu, ble vinduet bare helt tomt. Løsning: Installer Microsoft Internet Explorer på nytt Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 hva skjer når du prøver å gå inn på ei webside da? ALle innstilinger er riktige ? :smile: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Fungerer det når du skriver en addresse i addresse feltet? Rediger emnefeltet ditt, Caps irriterer maks Lenke til kommentar
taco_9000 Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 hvordan gjør jeg da????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå