Gå til innhold

Hva er oddsen for at Xboxen ødela spillet?

Christian86

Anbefalte innlegg

Fikk låne et spill av bestevenninen min, som jeg leverte tilbake på søndag.

Når hun satte seg ned i går så begynte maskinen hennes å henge, og det ble konstantert at spillet var så oppripet at det var ubrukelig.

Nå er det slik at jeg vet at spillet mer eller mindre fungerte smertefritt, med unntak av noe små lags under spilling hos meg, og det ble lagt pent tilbake etter bruk i esken.

Jeg har lagt xboxen flat på tv-bordet (under tv'en i et eget avluk) og den ble ikke ristet på eller noe, så det jeg lurer på er;

hva er sjansen for at xbox'en min ødela spillet? (har forsåvidt sagt til henne at jeg med glede tar spillet til butikken for å prate med dem, men hun vil ikke fordi hun ikke er 100% sikker på at det er min skyld)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig så godt som ikke-eksisterende dersom maskinen er brukt i følge oppgitte retningslinjer som at den ikke skal flyttes under bruk, plasseres på et stødig underlag etc.

Så lenge dette er gjort er det lite av deler innvendig i maskinen som kan komme borti plata. På tidligere utgaver av PS2 var det en kabel (eller noe lignende) innvendig som faktisk var for lang og som kom borti undersiden av platen, og dermed laget riper. Dette ble dog fikset rimelig fort..

Er nok bedre å ta kontakt med distributøren av spillet og spørre om de har noen bytte ordning for defekte plater. Electronic Arts tilbyr i hvertfall dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har en kamerat som har en xbox som ødelegger både dvd'er og cd'er.

Den blir også brukt som den skal.

Sett inn en disk, og vips så er den ripete og ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...