Sidious Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei. Jeg sliter ofte med magetrøbbel etter å ha spist mat, spesielt mat som er krydret eller inneholder olje. Dette er kanskje normalt, men irriterende i lengden da jeg ofte føler jeg må fly på do 20 minutter etter å ha spist noe så uskyldig som italiensk gryterett. Er det noen andre her som sliter med det samme, og finnes det noen kur for dette? Jeg har hørt aloe vera muligens hjelper. Det burde nevnes at jeg ofte opplever samme effekt om jeg drikker saft eller iste. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er du alergisk mot noe slikt da ? Jeg reagerer ofte på en mengde av noe , feks cola. Da får jeg _ekstremt_ mye luft i magen i mange dager fremover. Er vel bare magen som reagerer med det vel ? Ellers vet jeg ikke:( Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Så vidt jeg vet er jeg ikke allergisk mot noe, men når slikt skjer tror man jo nesten det motsatte. Men det er da rart om jeg skulle vært allergisk mot nesten all mat? :/ Har jo aldri hatt det problemet da jeg vokste opp. Det morsomme er at brus takler jeg fint. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Er laktoseintoleranse man kan utvikle senere i livet? Jeg drakk to glass melk og måtte praktisk talt sprøytelakkere dassen med rævva mi 20 minutter etterpå...kan hende det bare var uflaks dog. Lurer bare. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, jo mer du drikker jo værre blir det også. Prøv å kutt drastisk ned på inntaket av melkeprodukter en periode og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå