yosraz Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg lurte på om noen her kunne gi meg eksempler på spill som spilles med mus og som ligner på warcraft. Har fra før prøvd warhammer 40 000 og likte det spillet svært godt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sjangeren heter Realtime strategy. Her har du en fin liste: http://compactiongames.about.com/cs/realti...y/tp/topRTS.htm Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg lurte på om noen her kunne gi meg eksempler på spill som spilles med mus og som ligner på warcraft. Har fra før prøvd warhammer 40 000 og likte det spillet svært godt. 7736988[/snapback] Takk for et megakjapt svar. Så lurte jeg på om spillet nightfall, spilles det på nett eller kan man spille det alene? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Guildwars nightfall er et online spill ja, men kan spilles helt alene, ved hjelp av npc henchmen\heroes Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg lurte på om noen her kunne gi meg eksempler på spill som spilles med mus og som ligner på warcraft. Har fra før prøvd warhammer 40 000 og likte det spillet svært godt. 7736988[/snapback] Takk for et megakjapt svar. Så lurte jeg på om spillet nightfall, spilles det på nett eller kan man spille det alene? 7737031[/snapback] Jeg fikk lånt det spillet av en kompis men fikk ikke spilt det. Vet du hva grunnen kan ha vært? Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Vell noe jeg syns ligner på warcraft er Lord Of The Rings Battle Of Middle Earth. Lenke til kommentar
Polarium Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 KalOnline fungerer jo bra. Gratis å laste ned, gratis å spille. Grei tidsfordriv til Conan kommer. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg lurte på om noen her kunne gi meg eksempler på spill som spilles med mus og som ligner på warcraft. Har fra før prøvd warhammer 40 000 og likte det spillet svært godt. 7736988[/snapback] Takk for et megakjapt svar. Så lurte jeg på om spillet nightfall, spilles det på nett eller kan man spille det alene? 7737031[/snapback] Jeg fikk lånt det spillet av en kompis men fikk ikke spilt det. Vet du hva grunnen kan ha vært? 7737083[/snapback] Fordi han har brukt cd-keyen allerede... CD-key kan bare aktiveres en gang.. Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 StarCraft? det er jo fettebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå