hitokiri Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Telenor gir deg gratis MSN-chatting på mobilen din. Men hvor bra fungerer det egentlig, og finnes det bedre alternativer? Les mer Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Når jeg får Nokia N95 så skal jeg bruke mig sitt msnmprogram. Skal kjøre det igjennom wifi, gratis og enkelt. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva koster det egentlig å være på MSN via mobilen? Har en N73 som jeg bruker til msn av og til. Men vet ikke hvor mye kb den bruker så jeg vet liksom ikke hvor mye jeg betaler for å være på msn. (lastet ned noe kinesisk msn live som er beregnet for symbian) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå regner jeg med at telenor har slått av lydprat-funksjonen (voicechat for de som prater engelsk). Denne funksjonen finner man vel hos flere av konkurrentene? Forøvrig så foreslår jeg å kalle det noe annet enn for MicroSoftNetwork-programmer (MSN-programmer) siden det ekskluderer alle kompatible konkurrerende programmer. Aller helst burde vi vel kalt det noe norsk siden vi prater norsk. F.eks den direkte oversettelsen budbringerprogrammer. Lenke til kommentar
9000 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det finnes vel andre prog å bruke også. Søkte på Google og da fant jeg noen prog å laste ned til f.eks Nokia. Da er man jo helt uavhenig av hvilken operatør man har. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kanskje kjekt å nevne at Windows Mobile telefoner kommer med MSN Messenger innebygget? (både smartphones og PDA'ene) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Leste ikke det hele... men det ble ikke dyrt... betalte 0kr for det, + at viss man legger inn riktige innstilinger betaler du 0kr for dataoverføringen. Telenorregningen: dataoverføring 0kr Men viss man ikke gjør det riktig kan det fort bli dyrt ja *det blir 49kr fra juni av og da er det inkludert datatrafikk ) Endret 17. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Moro Klumpen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 For de som har smarttelefoner og med series 60 operativsystem er det ikke tvil om hva som er best: Turbo MSN. Programmet koster rundt $17 dollar fra my-symbian.com og finnes i to versjoner, en for generell s60 OS og en som er beregnet for N70/N90. Bruker sistenevnte versjonen nå og den er genial, kan selvfølgelig slå av varsel lyder, velger mail du vil logge inn med og alt. Det beste er at smileyene på telefonen er helt like som de som er i MSN, de fleste messenger programmer for telefoner har noen smiley'er lagd på en utslitt commodore 64 der man ikke ser forskjell på og Syns 49kr pr mnd er altfor mye, da er det bedre å ha en klient som du kun betaler for datamengden og ikke fast "abo" på tjenesten. Har en printscreen av Turbo MSN her: Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Frekkeste. Legger ut en privat samtale du har hatt med meg Lenke til kommentar
OleNOR Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hvilke gratis msn java clienter (gratis) er best å bruke; bruker nå emsn som ble kåret til best i test av Amobil i november 2005. Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Da kommer spørsmålet sikkert "alle" lurer på (ihvertfall jeg). Jeg har en SE K6100i og har installert MSN på den (sende MSN til 2244 eller hva enn det var). Vell vitende om at det er gratis fram til 1. Juni. Men hvordan i alle dager sier jeg opp "abonnementet". Trenger jeg å gjøre annet enn å av installere programmet fra mobilen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jobber selv for Telekiosken som er telenor forhandler og fikk testet MSN nå nylig på en Nokia N73 og må si jeg ikke ble så veldig imponert. Gikk altfor sakte (i oppstart av MSN) for at jeg hadde giddi å betalt 49,- mnd. for dette Min personlige mening er at jeg ville valgt å vente litt til dette blir mer utbredt og mer integrert i telefonene. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Skal du bruke Telenor sin MSN Live! på N73 bør du deaktivere 3G og kjøre kun over EDGE. Ellers er du tom for batteri før du kommer deg hjem fra jobb. Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen som kan svare på mitt spørsmål? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen som kan svare på mitt spørsmål? 7747173[/snapback] tror du kan slette det... aner ikke.. 49kr mnd er ikke spesielt dyrt viss du er avhengi av msn på mobilen Dette dekker jo også datatrafikken, det går ikke lenge før de penga er svidd av på andre måter Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg ringte kundeservice og spurte. Det eneste man trenger å gjøre er å avinstallere programmet fra mobilen. Håper dette er rett info Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 surt att ikke w800i støtter dette burde jo egentlig det siden w810i er w800i i ny innpakning Lenke til kommentar
pinkolai Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Lurer på om noen har de samme problemene som meg ang messenger tjenesten til TN? Problemer med å logge inn pga kommunikasjons feil osv. Dessuten får ofte den jeg skriver til ikke meldingene mine og omvendt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det finnes vell en utgave av Windows Live Messenger der ute, som jeg kan legge inn på N95 og bruke gratis over W-Lan? Eller må jeg drive å finne ut hvilke av alle disse "third party messenger klientene" jeg liker best? Lenke til kommentar
osloboy86 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 er gratis å bruke msn på mobilen fram til 1september nå(hvertfall for djuice kunder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg