ModdeRusk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Har bestillt en Packard Bell T5200... Ga 10k for den, er det et godt kjøp? Eneste jeg fant som jeg likte.. Mitt bruker hovedsaklig surfing og litt spilling... Edit; Ahh, glemte link Endret 16. januar 2007 av ModdeRusk Lenke til kommentar
coban Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det du sier forteller ikke så veldig mye om pc'en, vanskelig å si hva du har kjøpt. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Til spilling vil den være elendig, men ellers var den god Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg er ikke akkurat en hardcore gamer, men kan godt kose meg med et par runder med Command And Qonquer Generals, litt CS eller kanskje Wow.. Som jeg vil tro det duger til? Naturligvis ikke på det høyeste av grafikk.. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Funker fett til alt det, fin fint kjøp. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Beklage, så feil, trodde det var snakk om intrigrert i950 grafikk fra Inttel, det kortet som var i den er mye bedre. Vil tro du kan spille med lavere oppløsning og teksturer ja Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes folk undervurderer intel i 945gm, her kjører jeg Comman & Conquer på maks grafikk i 1024x768 lagg fritt. Vet ikke hvordan det blir i World of Warcraft. Men med Go 7300 kjører du sikkert Wow på Medium i grafikk instillingene. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Beklage, så feil, trodde det var snakk om intrigrert i950 grafikk fra Inttel, det kortet som var i den er mye bedre. Vil tro du kan spille med lavere oppløsning og teksturer ja 7737102[/snapback] Hehe.. Syntes du var litt vel negativ seh.. Er ikke noe spesielt oppdatert på skjermkort nå, men syntes fortsatt det var litt å ta i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå