Jalle Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hei ! Berre lurte pao om da blei julekalendar i aor å slik so i fjor, me eit tilbud kvar dag i desember fram t julaftao........ Lenke til kommentar
brokenleg Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er det ikke 1. desember nå? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jo Men de må da få tid til å legge inn gaven/tilbudet da. Spennende... Sveinl. Lenke til kommentar
brokenleg Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Klokka er snart 12, og ungene mine har fått åpne sin kalender for lengen siden... Jeg holder ikke ut lengre... Far må også få åpne...:wink: Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 er vel kansje nokken av moderatorane som må få vekk den verste bakrusen fra i går før dei begynne å makke me hw.no... :razz: kan nesten bli litt feil viss dei begynnefor tidli.. :razz: -Kim- Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Sjekk ut http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...rt=120&replies= Lenke til kommentar
brokenleg Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Barna fikk godteri, jeg et C-50! Er ikke det rettferdig, så vet ikke jeg...:smile: MPX fikk en ny kunde, fikk solgt kamera, xD-kort, bæreveske og annet snadder, og er sikkert også fornøyd. Ahhh, du deilige adventstid... Lenke til kommentar
Stig73 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har også slått til på tilbudet fra MPX på C50. Tok også med 128 XD-kort, samt bæreveske. Er det andre ting jeg også burde tatt med? Brokenleg... du skrev annet snadder. Hva skjuler seg bak det uttrykket? :smile: Stig Lenke til kommentar
brokenleg Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det var mer hardware, blant annet en ny harddisk. Kjekt å ha når drøssevis med 5 MP's bilder skal skvises inn på maskina... [ Denne Melding var redigert av: brokenleg på 2002-12-01 23:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå