Gå til innhold

Nytt abbonement - men hvilket?


Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å måtte betale dyrt for sms og samtaler med Telenor kontantkort, så jeg tenkte å skaffe meg abbonement.

 

Har sett litt på OneCall som opererer med disse prisene:

 

One Mobil Faktura

 

Samtalepris inntil 65 min/mnd * 0,00

Oppstart pr samtale innen første 65 min/mnd 0,00

Samtalepris pr min etter første 65 min/mnd 0,80

Oppstart pr samtale etter første 65 min/mnd 0,59

SMS inntil 65 stk/mnd 0,00

SMS utover 65 stk/mnd 0,42

MMS 1,98

Datatrafikk pr MB 10,50

 

- Det er verken etablerings eller månedsavgifter.

 

One Mobil Kontant

 

Oppstart pr samtale 0,59

Samtalepris pr min 0,65

SMS 0,35

MMS 1,98

Datatrafikk pr MB 10,50

 

De skryter ihvertfall at de er 76% billigere enn Telenor,72% billigere enn Chess Touch samt 71% billigere enn Tele2 Champion.

 

Men så var det dekning - noen sliter med Chess-dekningen, Tele2 går vel via Telenor sitt nett.

 

Noen innspill? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder sammenligningen med de andre abonnementene, så er den lite gjeldene. Så vidt jeg vet, har One Call sammenlignet med gamle, dyre abonnement som ikke lenger er aktuelle (f.eks. Telenor Privat og Privat+). Men det er ikke tvil om at One Call er billig.

 

Men jeg tror både Telenor og Netcom har greie alternativer. Selv kjenner jeg best til Telenor, og Telenor Frifiks og Djuice Allstar er to gode abonnement med billige priser. Sistnevnte har 0,39 for SMS og 0,69 til alle du ringer til, om jeg ikke tar helt feil... :) Månedsprisen er kr. 29,- for begge av abonnementene.

Lenke til kommentar
Hør med noen du kjenner om hvordan dekning for netcoms nett er der du bor og ferdes. One call faktura er ofte billigst med mindre du er storforbruker. Foreldrene har onecall og er godt fornøyd, bra kundeservice og rimelige produkter.

7741348[/snapback]

 

 

Angående dekningen, så kan man jo sjekke dekningskartene under her:

 

NetCom sin dekningsside :)

 

Telenors Dekningskart

 

En annen sak, sjekk at det er muligheter å få fatt i kundeservice i helgene.

 

Er man jo uheldig å roter bort telefonen eller noe slikt på fylla, så er det ikke noe som er mer surt enn å få en regning på flerfoldige tusen.

 

Okei, man mister ikke telefonen så ofte, men når det skjer så er det greit å få den sperra slik at man ikke får ei regning på flerfoldige tusen.

 

Å da betaler jeg heller noen få skarve øre pr. minutt enn å gå på en smell ved at noen misbruker min telefon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...