Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffe andre homofile på min alder

Anbefalte innlegg

Jeg synes nå du kanskje burde vente litt med å forsikre deg om at du homofil, ellers vil du kanskje gå på en kjempesmell, hvis du oppdager at du bare var forvirra seksuelt.

Men ønsker deg lykke til iallefall! :)

7825979[/snapback]

Slutt å tull, da. Fatter ikke hva denne kjempesmellen skal være. Det er vel ikke verden undergang om han seinere finner ut at han ikke er homofil. Uansett så tror jeg muligens han vet dette best selv, ikke det at jeg har noen anelse om hvordan det føles å være homofil, men de må jo føle noe.

Om jeg får vite at en av vennene mine er homofil kan jeg ikke se at det skulle blitt noe problem på noen måter. Kan jo ikke endre det at vi er venner.

Gratulerer, goliatmo. Tøft gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og desuten er det masse ekle 50 åringer på gaysir som flørter med megOo

Jeg er omgitt med masse gode venner som jeg ikke tror vil snu ryggen til meg når jeg kommer ut (går på steinern^^)

Eneste jeg risikerer å miste er homsehumoren jeg og en kompis har (flørting^^).

Men selvfølgelig, da jeg trodde jeg var hetro tenkte jeg ofte på (spesielt med denne kompissen) hva jeg hadde følt hvis en nær venn hadde kommet ut av skapet og jeg hadde syntes det var en smule ubehagelig.

så kansje jeg venter...

7779179[/snapback]

Altså, det er lett å bli lurt av følelsene, særlig på en slik alder.

Har 1 kamerat som jeg er litt ekstra glad i vel, ikke som kjæreste greier av noen sort, men vet ikke, ble så glad i han som en venn, drakk sammen, snakka om alt, jeg var med X-en hans en stund og sånn, deler det meste og er det noe jeg vil ha, så får jeg det av han, og omvendt, som feks jakke som han fikk her om dagen :p

Kort sagt , hvis du blir såpass god venn med noen, at man kanskje begynner å tvile på legningen, må du se ann, virkelig. Jeg hadde knukket helt sammen hvis jeg hadde gjort noe med en med likt kjønn som meg, og funnet ut at jeg hadde vært hetro, selvom mange av dere her inne ikke skjønner meg på det, så er det fortsatt min mening, og den står.

Lenke til kommentar

Måten jeg oppdaget det hele på var fordi jeg tente på en kompiss i klassen.

Desuten syns jeg ikke at det er helt forferdelig å gjøre noe med en gutt for så å oppdage at jeg er hetrogfil, men jeg er jo tross alt homse så det er vel litt vanskelig for meg å sette seg inn i:P

Lenke til kommentar
Opplyser om at det er fullt mulig å være heteroseksuell og likevel føle romantisk tiltrekning til andre gutter. :)

7831278[/snapback]

Vil vel si at man er bifil. Eller?

7831978[/snapback]

En type bifili, ja.

Lenke til kommentar
Opplyser om at det er fullt mulig å være heteroseksuell og likevel føle romantisk tiltrekning til andre gutter. :)

7831278[/snapback]

7831978[/snapback]

jeg mener å huske at Freud engang har sagt at alle til en viss grad er homofile.

Lenke til kommentar

7831978[/snapback]

jeg mener å huske at Freud engang har sagt at alle til en viss grad er homofile.

7832016[/snapback]

Vet ikke fra Freud mente, men Kinsey målte en bifiliandel på nesten 50% etter anonyme intervjuer med 26 000 amerikanere for rundt 50 år siden.

Lenke til kommentar

Tøft gjort av deg goliatmo..

Ser mange reagerer på at han kan være "seksuelt forvirret" å "bli" hetro senere. Det hadde vel ikke hatt noe å si det? Da vet han i alle fall med sikkerhet hva han er ettersom han har prøvd ut begge deler.

Lenke til kommentar

Goliatmo, jeg må bare si at det er utrolig modig av deg å fortelle det til moren din. Jeg har et godt forhold til moren min jeg også, men jeg ville ikke sagt det, selv om jeg vet hun kanskje kan ha hatt en mistanke en god stund.

Jeg tror du vet best selv hva slags seksuell legning du har. ;)

Hvordan går det med kjærleiken da?

Lenke til kommentar
Jeg tror du vet best selv hva slags seksuell legning du har. ;)

7859073[/snapback]

Quotet for life! :!: Det fikk jeg lyst til å tatovere i panna... :wee:

Lenke til kommentar

7831278[/snapback]

7831978[/snapback]

Eller bi seksuell? Eller bommer jeg totalt her? Vegard_, jeg mener at det er to forskjell. Ene er fil og den andre er seksuell. Trenger vel ikke utdype hva disse ordene betyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...