Letium Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jaaa! Tusenfryd er gøy Lenke til kommentar
Letium Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Aaah, vi skal møtes på tirsdag^^Gleder meg<3 7765643[/snapback] Så morro at dere har fått så god kontakt. Er han like gammel som deg? Jeg er skikkelig glad på dine vegne og veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jaaa! Tusenfryd er gøy 7765651[/snapback] nah, alt for mange raske ting der Aaah, vi skal møtes på tirsdag^^Gleder meg<3 7765643[/snapback] Så morro at dere har fått så god kontakt. Er han like gammel som deg? Jeg er skikkelig glad på dine vegne og veldig nysgjerrig. 7765676[/snapback] takk takk! Nå diskuterer vi om vi kan møtes i morra^^ Livet som skeiv er neat Endret 20. januar 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
Letium Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det høres spennende ut. Var du veldig uvant? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 vi fikk ikke så mye samtale, men det var fryktelig koselig å se på film mens han vilte hånda på låret mitt.. Høres ikke så stort ut, men jeg lærte veldig mye om homofili da.. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det høres utrolig koselig ut! Kult at du er så ung og du tør å komme ut av skapet. Kudos for you! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 takk for kodusen... hva er en kodus? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Kodus betyr bra eller noe i den dur. Bra for deg. (skudd i mørket) Endret 21. januar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Alle jeg kjenner som er homo skjuler det. så jeg vet ikke om de er homo, men noen av dem er det sikkert du er barsk i hodet som tørr å stå fram. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Må si jeg ble litt skeptisk til at du hadde planlagt å gå til noen "homsebarer", og at andre oppfordrer deg til det. Jeg tror bare at det ikke er så mange som er rundt femten år der. Ikke at jeg har noen peiling på hvor stor miljøet er, men jeg velger å tro at du ikke kommer til å finne noen i din aldersgruppe i det hele tatt på et slikt sted. Kanskje jeg tar helt feil? 7761925[/snapback] Vel, må bare påpeke at elsker ikke er en "homsebar", men heller et sted hvor skeive mennesker kan møtes. Med ølservering etter seks. For både homser, lesber og bifile (: goliatmo: Utrolig koselig å høre at du har fått en såpass bra start på "utforskninga" di. Virkelig. Står respekt av at du tør på tross av ung alder Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Hadde det ikke vert for alle de utrolig hyggelige mennedkene her hadde jeg ikke kommet så langt som jeg er nå! Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det er utrolig tøft av deg og inrømme at du er homofil. Tror ikke det er mange på din alder som klarer det. Men du får ha lykke til! Stå på Endret 21. januar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Letium Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg er enig med alle sammen her i at du er skikkelig modig og et godt eksempel må jeg si. Forresten så kom jeg ut av skapet for en venninne her om dagen og vet du hva jeg fikk til svar? "Ammagad, jeg er også bifil!" Så der har du det, it's a small world. Og etterpå begynte vi å snakke om fordommer, hva som er vanskeligst med å være bifil og hvem i vennekretsen vi helst ville kysse osv. Ordentlig koselig. Endret 21. januar 2007 av Letium Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Så utrolig kult! Kansje jeg forteller det til noen på skolen snart.. Tenker å fortelle det til mamma neste gang vi er på tomanshold... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Så utrolig kult!Kansje jeg forteller det til noen på skolen snart.. Tenker å fortelle det til mamma neste gang vi er på tomanshold... 7771891[/snapback] wow, vent litt nå Jeg hørte på radioen om akkurat det om å fortelle foreldrene sine om men var homo. Det beste var å skrive en lapp på kjøkkenbordet, og be hun ringe deg. Det høres litt rart ut da. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Det er iallefall det enkleste.. Men moren min er inmari kul (på sånt ) Det jeg gruer meg mest til er når hun begyner å fortelle meg at hun respekterer meg uansett hvilken legning jeg har:P Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er iallefall det enkleste..Men moren min er inmari kul (på sånt ) Det jeg gruer meg mest til er når hun begyner å fortelle meg at hun respekterer meg uansett hvilken legning jeg har:P 7772262[/snapback] bør du ikke ære mer sikker før du hopper ut av skapet og sier bø? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Det er iallefall det enkleste..Men moren min er inmari kul (på sånt ) Det jeg gruer meg mest til er når hun begyner å fortelle meg at hun respekterer meg uansett hvilken legning jeg har:P 7772262[/snapback] bør du ikke ære mer sikker før du hopper ut av skapet og sier bø? 7772361[/snapback] på hva? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tror han tenker på at du burde være mer sikker på legningen din. Men jeg tror at enkelte ting veit man bare, særlig når man har fått testa det ut litt. Jeg har fortsatt ikke fortalt mine foreldre though, men akkurat nå er det ikkeno behov for det (: Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 er ganske sikker på legningen min nå.. Tenker at det er like greit å fortelle det nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå