goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Vi skal på kino i morra^^ Har ike lyst til å legge meg fordi jeg vil snakke med han, men klarer ikke å vente til å få møte han Lenke til kommentar
Letium Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hehe, kanskje jeg også skal lyve om alderen? Anbefaler du det? Skal dere på kino? Så romantisk Jeg ønsker deg ordentlig lykke til. Har du tenkt å kysse ham? Du må fortelle oss. Jeg har også lyst til å møte noen, men jeg tør nesten ikke. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Tror det er mange andre som ljuger på alderen, og det utrolig mange koselige og fårståelses fulle mennesker der! (bare hold deg unna drømmmegutt for han er en ekkel gris > ) Tror han er litt nervøs for å møte noen fran ettet, men jeg tror det går bra.. Har ikke lagt noen videre planer, tar det som det kommer^^ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 16. januar visste du ikke hvordan du skulle komme i kontakt med andre homofile, du visste heller ikke om du faktisk var homofil, og nå har du funnet deg en date. Må si det er meget imponerende. Dette må jo være en av de mest vellykkede trådene. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 yndlings tråden min her på formet Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Må si jeg ble litt skeptisk til at du hadde planlagt å gå til noen "homsebarer", og at andre oppfordrer deg til det. Jeg tror bare at det ikke er så mange som er rundt femten år der. Ikke at jeg har noen peiling på hvor stor miljøet er, men jeg velger å tro at du ikke kommer til å finne noen i din aldersgruppe i det hele tatt på et slikt sted. Kanskje jeg tar helt feil? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Nei, det ble nevnt ganske tidlig i tråden. Jeg ville dit mest for å lære om legningen min og finne ut om jeg faktisk var homofil... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Vi skal på kino i morra^^Har ike lyst til å legge meg fordi jeg vil snakke med han, men klarer ikke å vente til å få møte han 7760435[/snapback] Det blir vel i dag det? Lykke til da hvertfall Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 takk, vi skal møtes uttafor eldorado omen time. Er utrolig spent og nervøs nå^^ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Wow, lykke til, Goliatmo! Makan til übersjekker du er, da. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Grise kult ! Pics pics ! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hehe, kanskje jeg også skal lyve om alderen? Anbefaler du det? Skal dere på kino? Så romantisk Jeg ønsker deg ordentlig lykke til. Har du tenkt å kysse ham? Du må fortelle oss. Jeg har også lyst til å møte noen, men jeg tør nesten ikke. 7761117[/snapback] Ikke vær redd for å lyve på alderen. Det er fullt overlevbart. Dessuten er det jo bare for noen måneder, ikke sant? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg hadde nok vært litt skeptisk til slike kjappe møter. Har gjort det noen ganger, men du veit aldri hva som møter opp Som sagt må en ikke være naiv heller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Lykke til, da ^^ Respekt at du tør ! :] Kos deg, og hold oss oppdaterte, som andre har sagt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Det gikk ganske bra, men vi fant ikke tonen på samme måte på over msn. Begge var nok kjempe nervøse^^ Vi får se hva som skjer fremmover for han er en utrolig hyggelig og søt gutt.. Begge var litt nervøse på å møtes så tidlig, men vi snakket om det og bestemte oss for å prøve.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Om det ikke fungerer helt så har du hvertfall en venn i samme situasjon, noe jeg tror kan være veldig til hjelp. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du er den fjerde eller femte til å inrømme det på forumet. Det blir snart trend. Om noen måneder hører du halve norges ungdom si de er av homofil legning og 50% av de igjen sier de er homoseksuelle/har prøvd å ha samleie med en eller flere personer av samme kjønn. Men for all del, go on. Jeg har ingenting i mot verken homofile eller homoseksuelle. Kino er vel litt bommert uansett legning, men prøv noe annet neste gang. Kanskje tusenfryd til våren/sommeren? Lykke til videre. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Aaah, vi skal møtes på tirsdag^^ Gleder meg<3 Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) EDIT: Oops, dreit meg ut, der Endret 20. januar 2007 av Killerquo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå