Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffe andre homofile på min alder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg har lyst til å (iallefall) prøve å stikke aleine fordi jeg er redd jeg bare skal hjemme meg bak de jeg evt. drar dit sammen med :)

ikke at jeg har noen erfaring med dette men jeg kunne forestilt meg at det er greit å ha følge med noen når en skal dit første gang. Det er jo greit å ha noen kyndige til å gi "veiledning" i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Var en bruker her på forumet, husker ikke hva han skifta nick til, men han het Finn Erik eller noe før, var med på guide til Platekompani-butikkene i Oslo. Han glemte å til gjengjeld vise meg Elsker, som har blitt nevnt her. Har lyst til å gå dit en gang, kanskje vi kan gå sammen, Goliatmo? :p

Lenke til kommentar

Tror du har veldig rett, ilpostino.

Hadde vert greit å ha med noen første gang..

Men jeg strever fortsatt litt me å.. finne meg selv (lol, trodde aldri jeg skulle si det:P)

Så jeg tror jeg sakl sove på det..

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Ooh, hvis du ikke tør aleine, så kanskje jeg kan si ifra neste gang jeg har tenkt meg dit. Så kan du bli med meg og et par lesber, om du vil ;)

7748379[/snapback]

De jeg har møtt er iallfall drithyggelige, så det er ikke no å være redd for :)

7753527[/snapback]

nei, men for en gutt på 15år som er usikker på legningen sin virker alt ganske skremmende:P

Hjelper veldig på selvtilliten at det er så mange hyggelige brukere spm har lyst til å hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Hjelper veldig på selvtilliten at det er så mange hyggelige brukere spm har lyst til å hjelpe meg :)

7753550[/snapback]

Kanskje ikke så rart når du forholder deg til emnet (og tråden) som en 18-19-åring tiltross din unge alder. :)

Uansett, du er som sagt enda ganske ung, så en "legningsdiagnose" er jo enda ikke noe å stresse med. Etterhvert som du blir noe år eldre finner du nok ut av ting. I mellomtiden er det jo bare å følge følelsene dine :)

Mitt eneste tips, dog kanskje noe klisjeaktig, er å være forsiktig med gutter/menn som er mye eldre enn deg.

Lenke til kommentar

Etter min mening har ikke en 15-åring noe på et utested å gjøre. Sier det ikke for å være idiot, men tror ikke gjennomsnittet der ute er rundt 15 år. Tror kanskje det kunne vært bedre å dra på homohuset? (husker ikke hva det heter) i kongens gate i oslo, det er vel litt mer arrangert enn et hvilke som helst utested.

Ikke fått sukket meg selv til å ta en tur, så jeg veit ikke hvordan det er der, men tror du kan møte likesinnede i et litt mer formelt miljø.

Lenke til kommentar

Når man først kommer på ideen om at man er homofil er det veldig vanskelig å bare legge det fra seg i noen år..

Etter min mening har ikke en 15-åring noe på et utested å gjøre. Sier det ikke for å være idiot, men tror ikke gjennomsnittet der ute er rundt 15 år. Tror kanskje det kunne vært bedre å dra på homohuset? (husker ikke hva det heter) i kongens gate i oslo, det er vel litt mer arrangert enn et hvilke som helst utested.

Ikke fått sukket meg selv til å ta en tur, så jeg veit ikke hvordan det er der, men tror du kan møte likesinnede i et litt mer formelt miljø.

Kjempe kult, skal sjekke et ut!

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Jeg møtte en "kul" fyr på gaysir som la meg til på msn.

Han spurte om jeg hadde webcam og naive goilatmo tror han lurer på hvordan jeg ser ut (har ikke bilde fordi jeg er det motsatte av fotogen..) og inviterer til webcam samtale.

Så ser jeg at fyren står og vifter med utstyret sitt og spørr om jeg er kåt.

Jeg svarer selvfølgelig nei og sier at det ikke er no stress.

Tenkte å ikke fortelle noen om dette for å skpne han.

Men når han nå logger på msn..

Stian says: (20.46.04)

hei

Stian says: (20.46.13)

liker du ikke runke på cam

Goliatmo says: (20.46.26)

nei

Stian says: (20.46.39)

dumt da

Stian says: (20.46.50)

er den så liten //* her trykket jeg blokk

Goliatmo says: (20.46.57)

hold kjeft

Stian says: (20.47.09)

eller stygg //* og her får michrosoft msn sømmet seg til å blokke han...

Han var sikkert bare jævil flau, men det får da være grenser!

Må vist passe bedre på en jeg trodde...

Lenke til kommentar
Jeg møtte en "kul" fyr på gaysir som la meg til på msn.

Han spurte om jeg hadde webcam og naive goilatmo tror han lurer på hvordan jeg ser ut (har ikke bilde fordi jeg er det motsatte av fotogen..) og inviterer til webcam samtale.

Så ser jeg at fyren står og vifter med utstyret sitt og spørr om jeg er kåt.

Jeg svarer selvfølgelig nei og sier at det ikke er no stress.

Tenkte å ikke fortelle noen om dette for å skpne han.

Men når han nå logger på msn..

Stian says: (20.46.04)

hei

Stian says: (20.46.13)

liker du ikke runke på cam

Goliatmo says: (20.46.26)

nei

Stian says: (20.46.39)

dumt da

Stian says: (20.46.50)

er den så liten //* her trykket jeg blokk

Goliatmo says: (20.46.57)

hold kjeft

Stian says: (20.47.09)

eller stygg //* og her får michrosoft msn sømmet seg til å blokke han...

Han var sikkert bare jævil flau, men det får da være grenser!

Må vist passe bedre på en jeg trodde...

7758808[/snapback]

Det er desverre det som skjer i denne verdenen. Mange er så utrolig kåte det er plagsomt. Vi kan alle ha det litt gøy, men den greia at alt skal hande om å wanke på cam er så lavmål det gir (oss) bi og homofile et dårlig rykte på å være ute etter en eneste ting.

Ikke la det gå inn over deg. Ikke vær naiv heller.

Lenke til kommentar

Hei :D

Jeg vil bare si at du er skikkelig modig som kommer ut her på forumet. Skikkelig stolt av deg.

Men jeg lurte på en ting. Hvordan ble du medlem av gaysir.no hvis du bare er femten? Kan man bli medlem det året man fyller seksten? Jeg prøvde å registrere meg, men var for ung(bare noen måneder).

Hvor ligger Elsker hen forresten? Tror jeg vil ta meg en tur.

Og enda en gang, kjempestolt av deg;).

Lenke til kommentar

Det er ikke veldig ille å komme ut her på forumet, masse kjempe hyggelige folk her som har hjulpet meg masse:)

Angående gaysir få fyller jeg 16 om noen få uker og gadd ikke å vente så jeg løy litt på alderen ( :blush: )

Jeg har møtt en kjempe hyggelig gutt på gaysir og er sikker på at jeg er homofil nå :love:

Lenke til kommentar

Det er koselig og høre, men er kanskje litt lettere og være sikker når dere faktisk har gått ut sammen e.l? Ikke at jeg er verdens største ekspert, men du får nok litt mer smaken av hvordan det er når dere eventuelt treffes, noe jeg føler er en god idé for deg, ettersom du sier du har møtt en konge fyr! Gratulerer i så fall!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...