Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffe andre homofile på min alder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg egentlig veldig lite om dette, men vil tro det blir lettere når du blir eldre, da det finnes flere homoutesteder (der du ikke kommer inn nå) osv. Tror nesten du må satse på flaks, ellers er nok gaysir et fint sted å leite litt, der kan sikkert også andre i samme situasjon komme med tips.

Lenke til kommentar
Fint du tør å spørre om det hvertfall :)

Er du åpen om det ellers også?

7736859[/snapback]

Vel jeg er fortsatt veldig usiker på meg på meg selv.

Jeg pleide å like jenter, men nå har jeg ikke vert forelsket på et år og jeg har sakte men sikkert sluttet å tenne på dem.

Og når jeg da tenner på gutter og synes at mange av guttene i klassen er atraktive føler jeg meg ganske sikker på at jeg er homofil.

Men siden de vistnok er ganske vanlig for gutter i min alder å være usikker på legningen sin vil jeg ikke si noe før jeg har stiftet et forhold eller iallefall har hatt en ordentlig forelskelse.

Tror dette er en av de ting som er skikkelig dritt å gå tilbake på :p

Jeg har masse selvtillit og kommer fra et hjem uten fordommer så jeg tror ikke det blir så ille når jeg først er sikker på megselv...

Nå vet jeg egentlig veldig lite om dette, men vil tro det blir lettere når du blir eldre, da det finnes flere homoutesteder (der du ikke kommer inn nå) osv. Tror nesten du må satse på flaks, ellers er nok gaysir et fint sted å leite litt, der kan sikkert også andre i samme situasjon komme med tips.

7736900[/snapback]

har en følelse av dette jeg og :(

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Bare vær sikker på å ikke gjøre noe forhastet da, så du ikke ender opp 16år og helt fortvila over at du har hatt samleie, evnt kysset en gutt mer intimt enn du ville med en venn feks ( ikke at jeg kysser gutte venner :p )

Jeg ville iallefall ikke sotti igjen og angret over hva jeg gjorde som 15åring, gi valget litt tid..

Lenke til kommentar

En venninne av meg spurte åpent ut om noen kjente en lokal lesbe. Hun fikk svaret; "Ingen under 16år står frem som homifil / lesbisk uansett", dette stemmer forsåvidt. Å finne noen "likesinnede", på din alder kan bli vanskelig, selv i en stor by som Oslo, men lykke til!

Modid som står frem og (:

Lenke til kommentar

Kommentar til han som sa at han ikke burde gjøre noe som han kanskje angrer på senere: Hvis vår venn her utforsker miljøet og havner til køys med en type, og etterpå finner ut at han er eller ikke er homofil, så er det bare et bevis på at han tørr å søke etter seg selv, og utforske verden.

Hvis jeg hadde trodd jeg var homofil og utforsket miljøet, og deretter funnet ut at jeg var hetrofil, da ville jeg vært stolt over i allefall å ha turt å utforske litt. Det er ikke noe å være flau over.

Det er ikke som kan måle seg med dumheten til homofobe mennesker. De som ikke synes noe særlig om det, skal og burde respektere de. Homofobe mennesker tjener ikke opp mye respekt hos meg, men jeg respekterer de forsatt nok til å se det menneskelige i dem.

Det har blitt mye mer åpenhet ovenfor homofile de siste årene, de som forsatt henger igjen i gammel kristen tankegang er bare redd for å forandre seg. De aller ferreste mener noe vondt med kommentarer etc. Men hey, jeg tror faktisk Hitler ikke var så veldig glad i jødene heller, så man skal aldri dra alle under samme kam.

Jeg ønsker deg lykke til!

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...