Gå til innhold

Inspirasjonstråd for ivrige toastere


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, trevakt, er den seriøs? Hvis den er skal jeg prøve den en dag.

7766704[/snapback]

Den er jo sand og ekte og veldig bra, men ideen var ikke seriøs. Det burde du prøve, slevom det tar litt tid å lage den. Jeg fremstillte det veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Det var planen helt til det ble gjort opprør mot meg.

7772421[/snapback]

samme her. Det er umulig å få av også. Men jeg er glad dagene mormoren min er her og gjør det for meg. Men hun er noen ganger litt røff så det svarte belegget faller ut.

 

La oss diskutere hvordan toastere som er best. Jeg liker best de hvor hele underplater er riflete. De er også laget for annen mat, som f.eks hamburger og sånn, men de funker best for toast. spesielt når man ikke har to skiver. bare en og ost. det blit noe helt spesielt av det.

Lenke til kommentar
trevakt-toast:

skjer brød opp i skifer og skjer opp skivene i 4.

deretter legger jeg bitene i mixmasteren.

Leg lar de mikses til noe veldig deig/grøt-aktig imens jeg river opp ost og steker koktskinke og klipper det opp.

Jeg blander alt og rører i en bolle og steker det som vanlig vaffel i vaffeljern (selvom jeg ahr toas-jern er vaffeljern mye bedre til det).

Ta gjerne i noe krydder eller annet du liker på toast. f.eks ketsjup.

 

Når den er ferdig er den en vaffelformet og og sprø toast med bitene av kokt skinke oppå og inni. ha ett godt måltid.

7758957[/snapback]

Haha, herlig oppskrift, trevakt! Må prøves :D

Lagde meg en toast i går jeg og. Besto av:

 

Brød

Smør

Sennep

Ost

Ketchup

Skinke

Ketchup

Ost

Sennep

Smør

Brød

 

Og takk til Wlffrsether for at du skrev om sennep. Det gav en litt fyldigere smak.

 

Er veldig fan av at det skal være symmetrisk satt opp når jeg lager toast, vet egentlig ikke hvorfor. Er bare sånn.

Lenke til kommentar

- Brød

- Spekeskinke (revet i små biter, vi hater vel alle å få med hele skinka i første jafs...)

- En del ost, akkurat nok til at litt renner ut på siden av toasten og blir sprø

- Brød

 

Det er den mest geniale toasten jeg har smakt til dags dato. Fikk det først servert på en flyplass i Paris, og etter det har jeg vært frelst

Lenke til kommentar
- Brød

- Spekeskinke (revet i små biter, vi hater vel alle å få med hele skinka i første jafs...)

- En del ost, akkurat nok til at litt renner ut på siden av toasten og blir sprø

- Brød

 

Det er den mest geniale toasten jeg har smakt til dags dato. Fikk det først servert på en flyplass i Paris, og etter det har jeg vært frelst

7808329[/snapback]

Denne skal prøves ja. :yes:

Lenke til kommentar
- Brød

- Spekeskinke (revet i små biter, vi hater vel alle å få med hele skinka i første jafs...)

- En del ost, akkurat nok til at litt renner ut på siden av toasten og blir sprø

- Brød

 

Det er den mest geniale toasten jeg har smakt til dags dato. Fikk det først servert på en flyplass i Paris, og etter det har jeg vært frelst

7808329[/snapback]

 

 

Jummi!!

 

Den må prøves :D *få mamma til å kjøpe spekeskinke*

Lenke til kommentar
trevakt-toast:

skjer brød opp i skifer og skjer opp skivene i 4.

deretter legger jeg bitene i mixmasteren.

Leg lar de mikses til noe veldig deig/grøt-aktig imens jeg river opp ost og steker koktskinke og klipper det opp.

Jeg blander alt og rører i en bolle og steker det som vanlig vaffel i vaffeljern (selvom jeg ahr toas-jern er vaffeljern mye bedre til det).

Ta gjerne i noe krydder eller annet du liker på toast. f.eks ketsjup.

 

Når den er ferdig er den en vaffelformet og og sprø toast med bitene av kokt skinke oppå og inni. ha ett godt måltid.

7758957[/snapback]

Haha, herlig oppskrift, trevakt! Må prøves :D

 

7794849[/snapback]

Jeg liker å føre ting ett skritt videre på en litt vill måte :)

Lenke til kommentar

Har positive erfaringer med Lidls chilirøkte hvitost (husker ikke produktnavn, men det er nokså tykke og faste skiver skikkelig smakfull ost), spekepølse (variant av rødvinssalami) og jalapeño-pepper på. Litt mer smak enn den vanlige ost og skinke-toasten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Vil noen her tro meg når jeg sier å ha litt sitronsaft på stekeoverflaten samtidig som du har på krydder på selve brødet gir en god smak på brødet.

(Kan ikke noen spesiell oppskrift, bruker standard skinke og ost jeg)

 

Litt rart formulert, men håper dere forsto hva jeg sa :)

 

Men husk å ikke overdrive det da smaker det for sterkt :p

Lenke til kommentar
Har positive erfaringer med Lidls chilirøkte hvitost (husker ikke produktnavn, men det er nokså tykke og faste skiver skikkelig smakfull ost), spekepølse (variant av rødvinssalami) og jalapeño-pepper på. Litt mer smak enn den vanlige ost og skinke-toasten.

7826984[/snapback]

Høres nokså spesielt ut. Lurer på om jeg tørr å smake denne. :hmm::p

Lenke til kommentar
Har positive erfaringer med Lidls chilirøkte hvitost (husker ikke produktnavn, men det er nokså tykke og faste skiver skikkelig smakfull ost), spekepølse (variant av rødvinssalami) og jalapeño-pepper på. Litt mer smak enn den vanlige ost og skinke-toasten.

7826984[/snapback]

Høres nokså spesielt ut. Lurer på om jeg tørr å smake denne. :hmm::p

7827514[/snapback]

Å, du lever bare én gang, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Vil noen her tro meg når jeg sier å ha litt sitronsaft på stekeoverflaten samtidig som du har på krydder på selve brødet gir en god smak på brødet.

(Kan ikke noen spesiell oppskrift, bruker standard skinke og ost jeg)

 

Litt rart formulert, men håper dere forsto hva jeg sa :)

 

Men husk å ikke overdrive det da smaker det for sterkt :p

7827451[/snapback]

jeg tank tenkte meg at det er godt. det skal jeg prøve. Av sørladsships er min favoritt den med sitron. salt + søtt = godt da :dontgetit:

Har også prøvd når jeg var liten å ta popcorn pakket inn i.. gjett hva: sukkerspinn. Det er veldig mye dødsgodt.

Lenke til kommentar
-------------------------------- Brød

---------------------------------  Piffi allkrydder og pepper

---------------------------------  Ost

-------------------------------- Tomat og paprika

---------------------------------  Kylling

---------------------------------  Pepperoni

---------------------------------  Ost

---------------------------------  brød

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...