Gå til innhold

skal ha ny mobil til mp3 å ringe med

GLN

Anbefalte innlegg

Hei

Er på tide med ny mobil nå, så jeg har sett rundt litt på forskjellige mobiler. Likte disse her litt godt:

Nokia 5300: http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...00_i_salg/32697

Sony Ericsson W810i:

http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...5968/konklusjon

https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=55087

Hva jeg er ute etter?:

- God mp3 spiller i mobilen

- Brukervendlig

- Takle det meste

- Radio

- Bluetooth

- Mellom 2000-3000kr dyr

- God skjerm

- Kamera, mellom 2-3 megapixler og grei oppløsning

- Fin design(ikke et must!)

- God lagringsplass(minnebrikker)

Har dere andre tips til gode mobiler, så si ifra

Har du erfaring med noen av disse mobilene?

Hvilken mobil ville du valgt? Begrun svaret

Endret av Dranc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt Nokia 5300.

Er fornøyd med den.

Eneste jeg savner, er å kunne velge mappen som jeg har lagra musikk i. Slik at evt ringetoner som ligger på minnekortet blir med i spillelisten.

Muligens denne innstillingen finns, men hvem leser bruksanvisningen ??

Savner også en mulighet til å lage spillelister. Men spillelistene har samme filnavn som winamp sine spillelister. Så jeg håper det er mulig å bruke winamp til å lage spillelister med..

Et stor pluss er tilkoplingene til telefonen..

Data er det vanlig USB.

Til høretelefoner er det 2,5mm minijack inngang.. en overgang til 3,5mm så kan du bruke vanlige øreplugger..

Når det gjelder kamra, så tror jeg det bare er på 1,3 mp.

Endret av VF-racing
Lenke til kommentar

Har du hatt W810i selv da? Det tviler jeg på. Jeg har hatt min W810i siden jul nå og jeg bruker no å ringe en noen ganger, og jeg har ALDRI hatt problemer med lyden. Og det at du nesten ikke hører hva den andre sier er bare Bullshit. Da må du ha lest på feil mobil eller noe.

Men uannsett da. W810i er en bra telefonen, på lik linje som min gamle K750i var. Har ikke problemer med lyden på noen av telefonene hverken på K750i eller W810i.

Lenke til kommentar

Siden du er nyregistrert bruker så er det vel ikke så lenge siden du leste retningslinjene og der står det bl.a:

- All reklamering på forumet er forbudt

- Kjøp og salg foregår i Bruktmarkedet.

Men er ikke stresset etter å bytte mobil. Jeg har akkurat begynt å bruke kalenderfunksjonen i telefonen. Dette fungerer så bra at jeg for første gang har kuttet ut å bruke A-plan. Dessuten er det veldig enkelt å synkronisere kalenderen med PCn...noe som er helt gull! :D

Endret av Pingla
Lenke til kommentar

har selv W810i og er meget fornøyd. holder ikke de 512mb som følger med kan du kjøpe 2gb som jeg har gjort, funker utmerket.

disegnet er fint, lyden er meget god (mp3 spilleren), kameraet gir gode bilder og skjermen er god!

men ærlig talt, hvem er det som ringer med mobilen nå til dags?

hvis du skal ringe får du bruke denne:

post-100512-1169143433_thumb.gif

neida bare tuller :tease: ringer forholdsvis lite med den, men inntrykket er slettes ikke verst! god lyd (ja faktisk!) mulighet til å ta opp samtalen, høyttaler og muligheten til å "stenge" sånn at personen du snakker med ikke hører deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...