Tandstad Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jaha, eg he for tida ein tundra 1559r bærbar, denne he 4:3 skjerm. Så he eg tenkt til å kjøpe meg ein 22" widescreen skjerm, altså 16:9(10). Korleis vil dette gå? Går det fint å setje oppløysinga på den eksterne skjermen til ei widescreen oppløysing? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det burde vel gå, uten at jeg skal si det 100% sikkert, men har funket med Nvidia, og Ati (ikke testet WS på Ati, men 2 forskjellige oppl. går fint) Skal du kjøpe 22" ville jeg ikke gått for PAckard Bell Maestro 22" Kjøpte en i går, kom hjem, koblet opp, skrudde på skjermen, bilde kom, 3 sekund senere forsvant bildet, ennå skjermen var på.. etter å ha hørt med Packard Bell fikk jeg vite dette var et vanlig problem på disse skjermene, og selgeren sa at i partiet de hadde med skjermene, hadde 30-40%+ denne feilen. Byttet skjermen til en Samsung Syncmaster 225BW og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Skjermkortet er eit nvidia geforce 6600 mxm, og eg ser at eg kan setje oppløysinga til 1680*1050 på ekstern skjerm, men vil gjerne ha erfaringer frå andre før eg investerer. Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Då slo eg akkurat til på ein Viewsonic VG2230WM skjerm Dette skal bli knall! Finnast det noko billigare løysing enn docking-stasjon? Kunne tenke meg noko àla ein usb-hub med vga tilkopling på, slik at eg hadde ei ledning å plugge i den bærbare når eg skulle bruke 22", ekstern tastatur og mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå