Konstantin Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Noen som har tips til et enkelt program hvor man kan føre regnskap over aksjer man har solgt/kjøpt, fortjeneste/tap, skatt, RISK osv? Endret 16. januar 2007 av Infiniteno Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 eller ekelt og greid ett regnskaps program.? d ønsker eg ja, eg vet det eksisterer exel. men d e dårlig Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg orker ikke sette opp formler osv i Excel, men er det noen som har et godt utarbeidet Excelark, så holder vel egentlig det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 mener mamut har noe for verdipapirer. Husker bare ikke hva Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Mamut er nok de som har billigst og enklest programmer. Forøvrig så ble det slutt på RISK fra 01.01.06, så det trenger du ikke tenke på lenger. Nå har vi noe som heter aksjonærmodellen og skjermingsrente etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå