Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eplefe! Deg liker jeg. Ser ut til at vi er noe samme type.

 

Jeg synes sminke på gutter kan være veldig fint, men da av den typen som Eplefe viser.

Kjæresten min sminker seg litt rundt øynene når vi skal på byen, og det liker jeg :dribble:

Som sagt tidligere: en litt yngre versjon av Robert Smith er nam nam :dribble:

Lenke til kommentar

Folk får gjøre det de føler for, hvis gutter vil sminke seg så får de gjøre det, jeg kan ikke si om det er sexy eller ikke. Enkelte kler seg med litt sminke, men det er fordi jeg aldri har sett personen UTEN sminke, fordi jeg bare har sett et bilde av personen.

 

Jeg er venner med personer uansett hvordan de ser ut, det er hvordan de oppfører++ seg som telles. Det er vel enda ikke godtatt av samfunnet at gutter skal sminke seg, så nei det kler vel en brøkdel av gutter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Den dagen jeg tar på sminke snør det ferdigmåket i helvete!

 

Greit for meg at gutter sminker seg, men ikke regn med å bli bestekompisen min med en gang.

Ja, jeg dømmer folk etter utseende før jeg har møtt dem skikkelig, og det vet jeg at veldig mange andre gjør og, selv om de leker perfekte på et forum på internett.

Lenke til kommentar

Det er en trist verden vi lever i når folk definerer seksuelle legninger basert på hvilke substanser man velger å kline ut over ansiktet sitt, og ikke på faktiske seksuelle preferanser.

 

Selv syns jeg sminke på gutter i de fleste tilfeller er jævlig stygt, men jeg er fortsatt sjokkert over hvor fordomsfulle menneskeheten fortsatt er i et av verdens mest siviliserte samfunn.

Lenke til kommentar
Det er en trist verden vi lever i når folk definerer seksuelle legninger basert på hvilke substanser man velger å kline ut over ansiktet sitt, og ikke på faktiske seksuelle preferanser.

 

Selv syns jeg sminke på gutter i de fleste tilfeller er jævlig stygt, men jeg er fortsatt sjokkert over hvor fordomsfulle menneskeheten fortsatt er i et av verdens mest siviliserte samfunn.

7746448[/snapback]

Det klart mest fornuftige svaret hittil. Jeg kunne aldri ha funnet på å ta på meg maskara og eyeliner og denslags, men jeg synes det er opp til hver enkelt om de vil gjøre det.

 

Latterlig med dere som sier ting som: Sminke = 100% HOMO :tease::D:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Personlig mener jeg at sminke kan fint brukes av gutter, så lenge man klarer å holde det til det minimale.

Jeg tenker da spesielt "lett" eyeliner, og kanskje litt skygge rundt øynene.

Kan også nevne at jeg ikke syns det er noe galt i bruk av neglelakk... Brukte det selv en del før faktisk.... :)

 

Ting som heavy brunkrem og leppestift syns jeg er å overdrive, altså ikke noe for meg.

 

 

Jeg vil også si meg enig i hva bl.a Goz sier ang. folks definisjoner av andre, som er basert på hva man velger å smøre i fjeset.

Lenke til kommentar

Om man bruker sminke for å f.eks. dekke over et stygt arr man får plagsomme spørsmål/kommentarer om, er det forståelig. Andre grunner er tvilsomme, og det gjelder både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Om man bruker sminke for å f.eks. dekke over et stygt arr man får plagsomme spørsmål/kommentarer om, er det forståelig. Andre grunner er tvilsomme, og det gjelder både gutter og jenter.

7758410[/snapback]

Så du synes ikke jenter skal få lov til å bruke sminke hvis de ikke har f.eks stygge arr? :dontgetit::ermm:

Lenke til kommentar
Om man bruker sminke for å f.eks. dekke over et stygt arr man får plagsomme spørsmål/kommentarer om, er det forståelig. Andre grunner er tvilsomme, og det gjelder både gutter og jenter.

7758410[/snapback]

Så du synes ikke jenter skal få lov til å bruke sminke hvis de ikke har f.eks stygge arr? :dontgetit::ermm:

7761974[/snapback]

Så du synes ikke gutter skal få bruke sminke hvis de ikke har kviser? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Om man bruker sminke for å f.eks. dekke over et stygt arr man får plagsomme spørsmål/kommentarer om, er det forståelig. Andre grunner er tvilsomme, og det gjelder både gutter og jenter.

7758410[/snapback]

Så du synes ikke jenter skal få lov til å bruke sminke hvis de ikke har f.eks stygge arr? :dontgetit::ermm:

7761974[/snapback]

De skal da få lov til å gjøre som de vil. Men jeg synes sminke er å pynte påvirkeligheten. Nesten som å lyve.

 

Og hvorfor er det så stor forskjell på jenter og gutter? Hva er den store forskjellen mellom gutter og jenter? Synes jentene her at guttene burde begynne å sminke seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...